شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
سرمای زمستان توانی برای کاهش دما برای کاندید ها ندارد. این روز ها آن ها داغند، آنقدر که گوششان صفیر سوز زمستان را نمیشنود. پس از ماها تلاش و برنامه ریزی اکنون وقتش فرا رسیده که هرچه در چنته دارند رو کنند و چقدر این روز ها برایشان کوتاست و از ته دل آرزو دارند که روزها برایشان 48 ساعت باشد نه 24 ساعت. \n\nآنها این روز ها مثال عاشقانی هستند که برای جذب معشوق هر کار و البته هر وعده ای می دهند. اما آیا روز بعد از وصال یادشان خواهد آمد چه ها گفته اند و چه ها کرده اند؟ یادشان خواهد آمد چه کسانی را نرده بام بالا رفتن از بیستون کرده اند؟
کد خبر: ۱۸۱۴۷
سه‌شنبه ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۸

سرمای زمستان توانی برای کاهش دما برای کاندید ها ندارد. این روز ها آن ها داغند، آنقدر که گوششان صفیر سوز زمستان را نمیشنود. پس از ماها تلاش و برنامه ریزی اکنون وقتش فرا رسیده که هرچه در چنته دارند رو کنند و چقدر این روز ها برایشان کوتاست و از ته دل آرزو دارند که روزها برایشان 48 ساعت باشد نه 24 ساعت. 

\n\n

آنها این روز ها مثال عاشقانی هستند که برای جذب معشوق هر کار و البته هر وعده ای می دهند. اما آیا روز بعد از وصال یادشان خواهد آمد چه ها گفته اند و چه ها کرده اند؟ یادشان خواهد آمد چه کسانی را نرده بام بالا رفتن از بیستون کرده اند؟

\n\n

وعده ها اما چقدر زیبا میرقصند در مقابل دیدگان مردمی که اندوه مشکلات زمینگیرشان کرده و دل به این نمایش افسونگری وعده ها داده اند. مشکلاتشان یک شبه حل می شود، اصلا بیکاری هایشان رفع می شود که دلشان تنگ می شود برای لحظه ای نشستن و استراحت. انگار دیگر وقت خلاصی از پشتی های کهنه و زمخت خانه هایشان که با مقوا و پارچه درونشان را پر کرده اند رسیده، یخچال های تعمیریشان که  هنوز جای چسب عروسک های میوه یی  که  فرزندانشان آرزوی خوردن آن را داشته اند را باید انباری منتقل کنند و در آشپزخانه ی جزیره ای جدیدشان یک یخچال سایدبای ساید بگذارند . و همه این رویاهایشان با ساز کاندید ها چه زیبا افسونگری می کنند. 

\n\n

هرگاه این دوران فرا می رسد این بیت از محمود فرخ که "وفا به وعده نکرد از هزار یک آری *هزار وعده خوبان یکی وفا نکند " در مقابل چشمانم قد علم می کند. بیایید در جلسات وعده هایی دهیم که بعد ها به تیتر زرد رسانه ها تبدیل نشود. مجلس شورای اسلامی پر شده از کمسیون های تخصصی که صندلی هایشان مشتاقانه انتظارتان را می کشد، صندلی هایی که ممکن است آنقدر سرتان را شلوغ کند که چهره دردمند مردمی را فرموش کنید که فانوس بدست منتظر آمدن راه حل های دیروز شما برای حل مشکلاتشان هستند. چهره های بشاشی که این روز ها در ستادتان باشوق و انرژی تبدیل شده اند به نرده بانی برای صعود شما، پشت لبخندشان کوهی از آرزو البته اگر بدتان نمی آید اندکی مشکل است. همان ها که صبح را با مشکلاتشان بیدار می شوند و با لالایی گرفتاری ها، اشک ریزان به خواب میروند، همان ها که از بد روزگار از سایه شان نیز سه هیچ عقبند.

\n\n

اگر بهتان برنمیخورد، لطفا وقتی با تیمتان جلسه میگذارید و زیبا ترین تبلیغات را برای نمایش هرچه بهتر مقبولیتتان بررسی میکنید، یادتان باشد وعده ای ندهید که فردا تبدیل به  اتویی برای کنار زدن شما در انتخابات بعدیتان شود. یادتان نرود که باز هم به این روز ها بازخواهید گشت و دوباره باید در چشم مردمی بنگرید که نهال شوق را در چشمانشان کاشتید و در صورت عملی نشدن قول هایتان  در جوابتان "یارم به وفا وعده بسی داد و جفا کرد*هر وعده که آنم به جفا داد، وفا کرد" را سر خواهند داد. فراموش نکنید مشت های گره کرده ای که  امروز  برای حمایتتان تا آسمان بالا می رود در صورت عدم عمل به وعده هایتان، به ابزاری تبدیل خواهند شد که فردا رقیبتان شما را با آن پایین می کشد.  این را در نظر بگیرید که همه اش میگذرد چه رئیس و چه آبدارچی  همه اش تمام می شود و به قول نیما از گندمزارمان مشتی کاه میماند برای بادها. والبته اگر باز هم نارحت نمی شوید، فردا در  دادگاه عدل الهی این لحظات به رختان کشیده خواهد شد، آنوقت چه کار خواهید کرد؟ و چه زیبا گفت شهید چمران رقص من در برابر مرگ باید زیبا باشد.

\n\n

آخرش را نمیخواهم به کامتان تلخ کنم. به عنوان یک شهروند برای تک تکتان آرزوی موفقیت و حضوری سالم در انتخابات پیش رو را میکنم. بیایم با خدمت برای این مردم به تیتر زرد فردا تبدیل نشویم.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر