سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار حوادث
پس از مرگ سه کارگر صورت گرفت؛
به گزارش فکرشهر، دوشنبه شب، ١٤ دی ماه، وقوع حادثه در واحد U-١٦٠ طرح توسعه فاز ١٤ پارس جنوبی منجر به فوت سه نفر از کارگران ...
کد خبر: ۱۸۱۴۹
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۹

فکرشهر: به دنبال وقوع حادثه در فاز ١٤ پارس جنوبی و بنا به درخواست مدیر HSE شرکت ملی نفت، کارفرمای طرح موظف به توقف فوری فعالیت پیمانکاران مرتبط با حادثه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، به دنبال وقوع حادثه در واحد U-١٦٠ طرح توسعه فاز ١٤ پارس جنوبی ـ دوشنبه، 14 دی ماه 94ـ  جلسه اضطراری در اداره کل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت با حضور مشاور وزیر نفت و مدیرکل HSE و پدافندغیرعامل وزارت نفت و معاونان وی، مدیران HSE شرکت های ملی نفت، پالایش و پخش، گاز و پتروشیمی برگزار و گزارش اولیه وقوع این حادثه به استماع حاضران رسید.

\n\n

به نوشته ی شانا، جلسه بررسی دلائل بروز حادثه در روز شنبه (١٩ دی ماه) با حضور مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران و مدیران ارشد شرکت نفت و گاز پارس برگزار خواهد شد. براین اساس مقرر شد نتایج و تصمیمات این جلسه برای پیگیری اقدامات مرتبط بلافاصله به اداره کل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت اعلام شود.

\n\n

همچنین بنا به درخواست مدیر HSE شرکت ملی نفت ایران، کارفرمای طرح موظف به توقف فوری فعالیت پیمانکاران مرتبط با وقوع حادثه تا رفع خطر و انجام اقدامات اصلاحی لازم شد.

\n\n

در این جلسه مقرر شد که براساس آیین نامه‌ها و ضوابط موجود، پرونده افراد خاطی و مقصر در وقوع حادثه، خارج از نوبت برای رسیدگی فوری در دستورکار کمیته تخلفات HSE وزارت نفت قرار گیرد.

\n\n

همچنین به منظور بررسی میدانی حادثه، تیم هایی از اداره کل HSE و پدافند غیرعامل وزارت نفت و مدیریت HSE شرکت ملی نفت ایران بلافاصله بعد از وقوع حادثه به منطقه اعزام شدند که براساس ماموریتهای محوله در حال بررسی این حادثه هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دوشنبه شب، ١٤ دی ماه، وقوع حادثه در واحد U-١٦٠ طرح توسعه فاز ١٤ پارس جنوبی منجر به فوت سه نفر از کارگران زحمتکش و تلاشگر شرکت گاما ـ پیمانکار فرعی شرکت مدیریت طرح های صنعتی ایران (IPMI) ـ شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر