يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی در نشست ستاد دهه مبارک فجر استان بوشهر با بیان اینکه دهه فجر مهم‌ترین ایام انقلاب اسلامی است اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی و رهبری، بزرگ مردی الهی چون امام خمینی(ره) است.
کد خبر: ۱۸۱۸۹
پنجشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۵

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: همه کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فتح الله حقیقی در نشست ستاد دهه مبارک فجر استان بوشهر با بیان اینکه دهه فجر مهم‌ترین ایام انقلاب اسلامی است اظهار داشت: بزرگداشت دهه فجر، بزرگداشت ارزش‌ها، آرمان‌ها و پاسداشت مجاهدت و ایثار شهیدان راه انقلاب اسلامی و رهبری، بزرگ مردی الهی چون امام خمینی(ره) است.

\n\n

وی با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادت‌های ملت ایران برای نابودی رژیم سفاک پهلوی است افزود: دهه فجر مردم ایران را به امتی واحده برای سرنگونی رژیم دو هزار و پانصد ساله شاهنشاهی تبدیل کرد تا با ارائه الگویی نو از حاکمیت مردم برای تعیین سرنوشت خویش تحقق بخش ارزش‌های دینی و اسلامی در عرصه حیات سیاسی و حکومت باشد.

\n\n

حقیقی تصریح کرد: امسال نیز همانند هر ساله مراسمات دهه فجر در استان بوشهر در تراز و شایستگی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود و مردم استان در مراسمات دهه فجر حماسه آفرینی می‌کنند.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه ما با ترویج و تعمیم انقلاب و انتقال اندیشه‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب توانسته‌ایم این انقلاب را مقتدرانه حفظ کنیم گفت: تنها انقلابی که قدرتمند و با اقتدار در دنیا پابرجا و استوار مانده و می‌ماند، انقلاب ایران اسلامی است که همه ما به عنوان کسانی که در این انقلاب سهم و نقش داشته اند، شاهد و ناظر این اقتدار در دنیا هستیم.

\n\n

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: اکنون همه کمیته‌های ستاد دهه فجر استان بوشهر تشکیل شده و برنامه‌های مدون خود را بزودی به دبیرخانه این ستاد تحویل دهند تا برنامه‌ها با انسجام و هماهنگی کامل به خوبی اجرا شود.

\n\n

وی تاکید کرد: فرمانداران در تمامی شهرستان ها، بر فعالیت کمیته‌های ستاد ایام الله دهه فجر نظارت داشته باشند تا شاهد اجرای مراسمات این دهه در تراز و شایستگی این انقلاب باشیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر