شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نمازگزارن بوشهری پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به اعدام شیخ نمر راهپیمایی و این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، این راهپیمایی از مصلی شهر بوشهر آغاز و تا میدان قدس این شهر ادامه یافت و در طول مسیر راهپیمایان با حمل پارچه نوشته های اعتراض خود را به این اقدام رژیم آل سعود ابراز داشتند.\n\nدر این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله روحانیون و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد مردم خشم و انزجار خود را از اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را اعلام کردند.
کد خبر: ۱۸۲۱۸
جمعه ۱۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۰

فکرشهر: نمازگزارن بوشهری پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به اعدام شیخ نمر راهپیمایی و این اقدام رژیم آل سعود را محکوم کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، این راهپیمایی از مصلی شهر بوشهر آغاز و تا میدان قدس این شهر ادامه یافت و در طول مسیر راهپیمایان با حمل پارچه نوشته های اعتراض خود را به این اقدام رژیم آل سعود ابراز داشتند.

\n\n

در این راهپیمایی که با حضور قشرهای مختلف مردم از جمله روحانیون و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار شد مردم خشم و انزجار خود را از اعدام شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان را اعلام کردند.

\n\n

\n\n

مردم ولایت مدار بوشهر در این راهپیمایی با شعارهایی چون ' مرگ برآمریکا'، 'مرگ بر اسرائیل' و مرگ بر آل سعود' این ضایعه را محکوم کرده و همچنین خواستار رسیدگی مجامع بین المللی به این جنایت رژیم آل سعود شدند.

\n\n

در چند روز اخیر روحانیون و طلاب شهرستان های استان بوشهر نیز با برگزاری تجمع های اعتراض آمیز خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات آل سعود نشان دادند.

\n\n

آیت الله نمرشیخ نمر رهبر شیعیان عربستان در بامداد روز شنبه 12 دی ماه 1394 برابر با 2 ژانویه 2016 از سوی رژیم آل سعود اعدام شد. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر