شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی دشتستان گفت: دو محموله برنج و بادام زمینی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان، سرهنگ دوم سید جواد رضوی روز شنبه افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، در حین کنترل وسایط نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان دو دستگاه تریلر را که مشکوک به حمل کالاق قاچاق بودند، توقیف کردند.
کد خبر: ۱۸۲۵۵
شنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۱

فکرشهر: جانشین فرمانده انتظامی دشتستان گفت: دو محموله برنج و بادام زمینی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت اجتماعی فرمانده انتظامی دشتستان، سرهنگ دوم سید جواد رضوی روز شنبه افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی در راستای برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، در حین کنترل وسایط نقلیه عبوری در یکی از محورهای خروجی شهرستان دشتستان دو دستگاه تریلر را که مشکوک به حمل کالاق قاچاق بودند، توقیف کردند.

\n\n

وی اظهارکرد: در بررسی های انجام شده تعداد 575 کیسه برنج چهل کیلوئی قاچاق به ارزش تقریبی بیش از 770 میلیون ریال وتعداد379 کیسه چهل کیلویی بادام زمینی قاچاق به ارزش تقریبی بیش از یک میلیارد و 800 میلیون ریال کشف شد.

\n\n

رضوی تصریح کرد: در این ارتباط دو نفر متهم دستگیر و به همراه وسایط نقلیه توقیفی و کالای قاچاق مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز دشتستان منتقل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر