يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: برترین‌های مسابقات قرآن بسیج در اختتامیه بیست‌ و چهارمین این دوره از مسابقات با حضور جمعی از قاریان استان بوشهر معرفی شدند.
کد خبر: ۱۸۲۷۳
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: برترین‌های مسابقات قرآن بسیج در اختتامیه بیست‌ و چهارمین این دوره از مسابقات با حضور جمعی از قاریان استان بوشهر معرفی شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق استان بوشهر، سید حبیب‌الله حسینی، مسئول دارالقرآن کریم بسیج استان بوشهر، در این مراسم با بیان اینکه دارالقرآن‌های بسیج در سراسر استان راه‌اندازی شده، اظهار داشت: این دارالقران‌ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ قرآنی در بین نوجوانان و جوانان دارد و در این راستا توجه ویژه‌ای در مانوس شدن بسیجیان با قرآن کریم شده است.
\n 
\nوی با اشاره به اهداف برگزاری مسابقات قرآنی بسیج بیان کرد: اهداف برگزاری مسابقات قرآن گسترش فعالیت‌های فرهنگی قرآنی و به‌کارگیری آموزه‌ها و مفاهیم قرآنی در زندگی فردی و اجتماعی است.
\n 
\nوی با بیان اینکه بهترین راهکار ترویج سبک زندگی قرآنی در جامعه، پرداختن به فعالیت‌های قرآنی در تمامی عرصه‌ها است تصریح کرد: زمانی که یک رفتار در جامعه نهادینه شود آن رفتار نیازمند ساختار ایرانی اسلامی است.
\n 
\nمسئول دارالقرآن کریم بسیج استان بوشهر با اشاره به ویژگی قرآن کریم نسیت به دیگر کتاب آسمانی گفت: قرآن دارای ویژگی‌های منحصر به‌فردی در مقایسه با سایر کتب الهی است که آن را از سایر کتب کاملاً متمایز کرده است.
\n 
\nحسینی با اشاره به نقش فراگیری قرآن کریم در دستیابی به حیات معنوی و طیبه قرآنی افزود: اگر آموزه‌ها و فرهنگ قرآنی با زندگی  انسان آمیخته شود تربیتی قرآنی در فرد محقق می‌شود و به حیات معنوی و طیبه قرآنی دست می‌یابد.
\n 
\nوی به بیست‌ و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در استان بوشهر پرداخت و با بیان اینکه این مسابقات در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و اذان برگزار شد خاطرنشان کرد: در مسابقات قرآن کریم بسیج 130 قاری و حافظ قرآن کریم شرکت داشتند که نفرات برتر هر رشته معرفی شدند

\n\n

مسئول دارالقرآن کریم بسیج استان بوشهر با بیان اینکه نفرات برتر هر رشته به مشهد اعزام می‌شوند گفت: 10 داور برجسته استانی این مسابقات را داوری کردند که 10 نفر به عنوان نفر برتر انتخاب شدند.
\n 
\nحسینی با بیان اینکه در رشته حفظ 5 جزء قرآن کریم زیر 16 سال محمدقاسم رفاهی از بوشهر نفر برتر شد افزود: در این بخش در رشته حفظ 10 جزء سید رضا موسوی از دشتستان و حفظ کل قرآن کریم علی امیری از بوشهر حائز رتبه برتر شدند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر