جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: ملی‌پوش پرش ارتفاع دوومیدانی گفت: تمرینات‌مان طبق برنامه پیش می‌رود و دو مسابقه برون مرزی را به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم.\n\nبه گزارش فکرشهر، کیوان قنبرزاده با اشاره به آغاز اردوی تهران اظهار داشت: از روز جمعه اردوی خود را در تهران زیر نظر پاکلین مربی قرقیزستانی‌مان آغاز کرده‌ایم و چند روز دیگر در مسابقات داخل سالن تهران شرکت خواهیم کرد. تمام کارها هم طبق برنامه پیش می‌رود.\n\nوی ادامه داد: با آمادگی نسبی در مسابقات تهران شرکت می‌کنیم و نخستین مسابقه می‌تواند محک خوبی باشد.
کد خبر: ۱۸۲۷۴
يکشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: ملی‌پوش پرش ارتفاع دوومیدانی گفت: تمرینات‌مان طبق برنامه پیش می‌رود و دو مسابقه برون مرزی را به فدراسیون پیشنهاد داده‌ایم.

\n\n

به گزارش فکرشهر، کیوان قنبرزاده با اشاره به آغاز اردوی تهران اظهار داشت: از روز جمعه اردوی خود را در تهران زیر نظر پاکلین مربی قرقیزستانی‌مان آغاز کرده‌ایم و چند روز دیگر در مسابقات داخل سالن تهران شرکت خواهیم کرد. تمام کارها هم طبق برنامه پیش می‌رود.

\n\n

وی ادامه داد: با آمادگی نسبی در مسابقات تهران شرکت می‌کنیم و نخستین مسابقه می‌تواند محک خوبی باشد.

\n\n

ملی‌پوش پرش ارتفاع ایران در مورد اردوی بوشهر به فارس گفت: همه شرایط در این اردو از جمله آب و هوا، تغذیه و اسکان و محل تمرین خوب و راضی کننده بود.

\n\n

قنبرزاده با اشاره به اینکه دو مسابقه برون مرزی را پیش از قهرمانی آسیا به فدراسیون داده‌ایم، گفت: پیش از مسابقات قهرمانی آسیا دو مسابقه داخل سالن در روسیه برگزار می‌شود و کیهانی، رئیس فدراسیون هم موافقت خود را اعلام کرده است و باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

\n\n

وی در مورد اینکه آیا مسابقات داخل سالن آسیا برای کسب سهمیه المپیک زود است یا خیر، گفت: زود نیست و می‌توان در این مسابقات هم کسب کرد، اما در مجموع ببینیم شرایط مسابقه چگونه است. اگر در مسابقات روسیه حضور پییدا کنیم، شرایط خوبی خوبی خواهیم داشت.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر