دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، محمود سیفیان به‌عنوان مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر معارفه شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: قاچاق اثرات ناگواری بر اقتصاد کشور دارد و باعث کاهش درآمدهای گمرکی و ضربه‌زدن به اشتغال می‌شود.\n\nعبدالمجید شهیدی بنجار با اشاره به تامین بودجه دولت از طریق فروش نفت، کسب مالیات و منابع متفرقه، اضافه کرد: از جمله منابع متفرقه می‌توان به درآمدهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اشاره کرد.
کد خبر: ۱۸۲۸۴
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۴

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، محمود سیفیان به‌عنوان مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر معارفه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، قائم مقام سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اظهار داشت: قاچاق اثرات ناگواری بر اقتصاد کشور دارد و باعث کاهش درآمدهای گمرکی و ضربه‌زدن به اشتغال می‌شود.

\n\n

عبدالمجید شهیدی بنجار با اشاره به تامین بودجه دولت از طریق فروش نفت، کسب مالیات و منابع متفرقه، اضافه کرد: از جمله منابع متفرقه می‌توان به درآمدهای سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اشاره کرد.

\n\n

محمود سیفیان مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر

\n\n

وی با اشاره به تحقق ۲۷۰ میلیارد تومان اموال تملیکی در سال جاری، بیان کرد: امسال ۳۵ درصد درآمدهای تدوین شده سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی محقق شده است.

\n\n

بخشی از درآمدهای استان بوشهر در استان هزینه شود

\n\n

معاون توسعه‌ مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر نیز در این آئین به ظرفیت‌های بالای اقتصادی استان بوشهر اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از درآمدهای کشور از استان بوشهر تامین می‌شود.

\n\n

سعید زرین‌فر با تاکید بر اینکه بخشی از درآمدهای استان بوشهر باید در همین استان هزینه شود، ادامه داد: بخشی از درآمدهای سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی برای توسعه‌ استان بوشهر هزینه شود.

\n\n

تحقق ۱.۳ هزار میلیارد تومان درآمدهای استان بوشهر

\n\n

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان بوشهر نیز در این آئین به میزان تحقق درآمدهای پیش‌بینی شده استان بوشهر اشاره کرد و اظهار داشت: طی ۹ ماه ابتدایی امسال یک‌هزار و ۳۴۴  میلیارد تومان درآمدهای استان بوشهر محقق شده است.

\n\n

محمد جواد بیات خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از درآمدهای استان بوشهر مربوط به درآمدهای مالیاتی است که حدود ۹۰ درصد از درآمدهای استان را شامل می‌شود و بعد از آن نیز درآمدهای گمرکی است.

\n\n

لازم به ذکر است که در این آئین ضمن تقدیر از ریحان زاده، محمود سیفیان به‌عنوان مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر معارفه شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر