سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 881 نفر از جمعیت 10 تا 20 سال در استان بوشهر از نعمت سواد بی‌بهره هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر، غلامرضا دانش‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در کشور است و هر چه این نهاد تقویت شود، آینده جامعه و کشور پیشرفت بیشتری خواهد داشت.\n\nوی افزود: افزایش اعتبارات آموزشی و تقویت زیرساخت‌های نهاد تعلیم و تربیت باید در دستور کار قرار گیرد و در این مسیر امیدوار هستیم به توفیق لازم برسیم.
کد خبر: ۱۸۳۴۵
سه‌شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۷

فکرشهر: معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: 881 نفر از جمعیت 10 تا 20 سال در استان بوشهر از نعمت سواد بی‌بهره هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، غلامرضا دانش‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در کشور است و هر چه این نهاد تقویت شود، آینده جامعه و کشور پیشرفت بیشتری خواهد داشت.

\n\n

وی افزود: افزایش اعتبارات آموزشی و تقویت زیرساخت‌های نهاد تعلیم و تربیت باید در دستور کار قرار گیرد و در این مسیر امیدوار هستیم به توفیق لازم برسیم.

\n\n

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطر نشان کرد: از زمان تاسیس نهضت سوادآموزی تا کنون شاهد اجرای برنامه‌های متنوعی در مناطق شهری و روستایی برای باسواد کردن افراد بی‌سواد هستیم و بحمدالله در سطح کشور و استان بوشهر شاهد موفقیت بسیار خوبی هستیم.

\n\n

دانش‌فر تصریح کرد: افزایش جمعیت باسوادان استان و کاهش جمعیت بی‌سوادها در استان بوشهر در دستور کار نهضت سوادآموزی قرار دارد و نهایت توان خود را برای تحقق این مهم به کار می‌گیریم.

\n\n

وی با بیان اینکه بیش از 800 نفر از جمعیت زیر 20 سال استان بوشهر بی‌سواد هستند گفت: بر اساس آمار موجود 881 نفر از جمعیت 10 تا 20 سال در استان بوشهر از نعمت سواد بی‌بهره هستند که برای سواددار کردن این عزیزان تلاش می‌کنیم.

\n\n

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر یادآور شد: هم‌اکنون استان بوشهر در رده هفتم از نظر درصد سواددار بودن جمعیت 10 تا 49 سال دارد و امیدوار هستیم تا پایان امسال با باسواد شدن 96 درصد جمعیت استان به رده سوم برسیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر