جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیر اجرایی استان فارس از مرکز و پایگاه سلامت جامعه شهرستان دشتستان بازدید به عمل آورد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دشتستان، در این بازدید، مدیر گسترش شبکه های استان بوشهر ، رئیس و معاون بهداشتی و همچنین مسئولین واحد هماهنگی و گسترش وسلامت خانواده شبکه بهداشت درمان و دشتستان ،مدیر اجرایی استان فارس،دکتر عبدارسول همتی را همراهی نمودند.
کد خبر: ۱۸۳۶۷
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: مدیر اجرایی استان فارس از مرکز و پایگاه سلامت جامعه شهرستان دشتستان بازدید به عمل آورد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان دشتستان، در این بازدید، مدیر گسترش شبکه های استان بوشهر ، رئیس و معاون بهداشتی و همچنین مسئولین واحد هماهنگی و گسترش وسلامت خانواده شبکه بهداشت درمان و دشتستان ،مدیر اجرایی استان فارس،دکتر عبدارسول همتی را همراهی نمودند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این رابطه گفت: در راستای اجرایی شدن برنامه طرح تحول سلامت در سطح کشور توسط وزارت بهداشت و درمان پزشکی جهت دسترسی آسان و مبتنی بر عدالت ، در جمعیت ساکن در شهرهای  بالای 20 هزار نفر به خدمات سلامت، در شهرستان دشتستان نیز این طرح همزمان با سراسر کشور اجرایی شده است .

\n\n

دکتر حاجیونی افزود: پیرو بازدید های وزارتی از استان بوشهر ، در این بازدید ،دکتر عبدالرسول همتی، مرکز و پایگاه سلامت جامعه  امام رضا(ع)  را از لحاظ  مسائل فنی و تجهیزاتی ، طبق چک لیست مرکز مدیریت شبکه کشور مورد ارزیابی قرار داد.

\n\n

این مقام مسئول اضافه نمود: مدیر اجرایی استان فارس در خصوص اجرایی شدن طرح تحول سلامت ،خواستار ارائه خدمات جامعه نگر نسبت به منطقه تحت پوشش این مراکز شد .

\n\n

\n

                   

\n\n

                  

\n\n

                  

\n\n

                   

\n\n

                   

\n\n

                   

\n\n

                   

\n\n

                  

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر