جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شب گذشته نمایشگاه عکس‌های موبایلی در گالری سپید شهر بوشهر افتتاح و با استقبال پرشور هنردوستان استان بوشهر مواجه شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، با توجه به فراگیر شدن عکاسی با تلفن همراه و نیز در ادامه نمایشگاه عکس‌های موبایلی «14 نفریم» که در سال گذشته برگزار شد، امسال نیز نمایشگاه گروهی عکس موبایلی با عنوان «64» با موضوع زندگی روزمره از عصر روز سه‌شنبه 22 دی‌ماه در گالری سپید شهر بوشهر افتتاح شد.\n\n\n
کد خبر: ۱۸۳۸۱
چهارشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: شب گذشته نمایشگاه عکس‌های موبایلی در گالری سپید شهر بوشهر افتتاح و با استقبال پرشور هنردوستان استان بوشهر مواجه شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، با توجه به فراگیر شدن عکاسی با تلفن همراه و نیز در ادامه نمایشگاه عکس‌های موبایلی «14 نفریم» که در سال گذشته برگزار شد، امسال نیز نمایشگاه گروهی عکس موبایلی با عنوان «64» با موضوع زندگی روزمره از عصر روز سه‌شنبه 22 دی‌ماه در گالری سپید شهر بوشهر افتتاح شد.

\n\n

\n

\n\n

در این نمایشگاه 64 عکس از 64 عکاس استان بوشهر با قطع 35*35  در معرض دید علاقمندان قرارگرفته است. 

\n\n

نکته جالب‌توجه استقبال پرشور عکاسان و علاقمندان به عکاسی از این نمایشگاه بود که شور و حال خاصی نیز به این نمایشگاه داده بود.

\n\n


\nاین نمایشگاه به مدت 4 روز از تاریخ 22 الی 25 دی‌ماه 1394 از ساعت 17 تا 21 در گالری سپیده بوشهر به آدرس چهارراه ولی‌عصر، ساختمان ولی‌عصر طبقه دوم  واحد 6 گالری سپید پذیرای علاقمندان است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر