شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دیر گفت: در این شهرستان بیش از 795 شرکت و کارگاه کمتر از 50 نفری فعالیت می کنند.به گزارش فکرشهر، الیاس شه‌دوست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با امام جمعه ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ،برگزاري ايستگاه صلواتي ،ديدار با خانواد ه شهيد كارگر عبدالكريم فخرايي  ،حضور كارگران كارفرمايان در نمازجمعه تجلیل از کارگران نمونه از جمله برنامه‌های هفته کارگر در شهرستان دير است.
کد خبر: ۱۸۴۴
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۳:۲۱

فکرشهر:  رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دیر گفت: در این شهرستان بیش از 795 شرکت و کارگاه کمتر از 50 نفری فعالیت می کنند.

به گزارش فکرشهر، الیاس شه‌دوست در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دیدار با امام جمعه ، غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدا ،برگزاري ايستگاه صلواتي ،ديدار با خانواد ه شهيد كارگر عبدالكريم فخرايي  ،حضور كارگران كارفرمايان در نمازجمعه تجلیل از کارگران نمونه از جمله برنامه‌های هفته کارگر در شهرستان دير است.

وی افزود: یکی از مسائلی که در دین اسلام بدان اهمیت زیادی داده شده مسئله کار و کارگر است و این جایگاه به قدری مهم است که اسلام از کار به عنوان جهاد و عبادت یاد می‌کند و کارگر را محبوب خداوند می‌شمارد.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان دیر گفت: در شهرستان دير 14 هزار نفر كارگر فصلي وجود دارد كه درفصل برداشت گوجه فرنگي و ...به‌كارگيري مي‌شوند.

وی تعداد اعضای جامعه کارگری سازمان تامين اجتماعي را شهرستان دير  را حدود  هشت‌هزار و 500 نفر عنوان کرد و افزود: بیش از 795 شرکت و کارگاه كمتر از 50 نفر در شهرستان فعال هستند.

وي گفت: كارگران نمونه شاغل در كارگاه‌ها شهرستان دير را به شرح ذيل اعلام کرد:

مهدي نعمتي، طالب ابراهيمي، شاپور منفرد از موسسه الهادي كارگاه ساخت بيمارستان دير

علي زارعي و محسن سميعي – شهرداري بردستان

منصور خليلي – شركت شن و ماسه فجر كناري

عبدالهادي ساري ،حسن قاسمي – شركت آيين گستر توسعه دير(پيمانكار شهرداري دير)

علي آزاده - شركت مرواريد صيد دير

قنبر فخرايي – شركت تعاوني صيادي بندر دير

منبع:مهر

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر