شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: تنها راه رسیدن پیشرفت و توسعه همه جانبه این شهرستان درگرو احساس مسوولیت آحاد مردم بخصوص نخبگان است.به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر دبیرستان شهدای فتح المبین این شهر گفت: این شهرستان به حضور فعال دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان منطقه در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی نیاز دارد.وی با گرامی داشت مقام شهدای این دبیرستان افزود: موفقیت های پیاپی این آموزشگاه در زمینه های مختلف نشانگر تلاش های جدی مسوولان و دانش آموزان آن است که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد درخشش دانش اموزان در مدارج بالاتر علمی باشیم.
کد خبر: ۱۸۵۶
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: تنها راه رسیدن پیشرفت و توسعه همه جانبه این شهرستان درگرو احساس مسوولیت آحاد مردم بخصوص نخبگان است.

به گزارش فکرشهر، عبدالنبی یوسفی در آیین تجلیل از معلمان و دانش آموزان برتر دبیرستان شهدای فتح المبین این شهر گفت: این شهرستان به حضور فعال دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان منطقه در عرصه های مختلف علمی و اجتماعی نیاز دارد.

وی با گرامی داشت مقام شهدای این دبیرستان افزود: موفقیت های پیاپی این آموزشگاه در زمینه های مختلف نشانگر تلاش های جدی مسوولان و دانش آموزان آن است که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد درخشش دانش اموزان در مدارج بالاتر علمی باشیم.

وی گفت: فراگیری دانش های نوین و مطالعه در خصوص فناوری های برتر، ضرورت اصلی تعالی در دنیای امروز است و اگر می خواهیم از قافله پیشرفت عقب نمانیم راهی به جز مطالعه، تحقیق و پژوهش نداریم.

فرماندار گناوه ، اندیشیدن به مسایل شهری را گامی بزرگ در مسیر تکاپوی ذهن و بروز خلاقیت های کارآمد دانست و از دانش آموزان خواست ایده ها و حتی رویاهای خود درباره شهر و جامعه ای درخشان را طراحی کرده و یا به رشته تحریر درآورند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه با تبریک هفته معلم به آموزگاران تلاشگر گفت: در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی، امکانات خوبی در اختیار دانش آموزان قرار گرفته که امیدواریم با بهره گیری از این فرصت ها هرچه بیشتر در مسیر علم آموزی گام بردارند.

خدانظر رئوفی افزود: کسب افتخارات گوناگون علمی و فرهنگی توسط دانش آموزان دبیرستان شهدای فتح المبین مایه مباهات برای آموزش و پرورش این شهرستان است.

وی ضمن تمجید از تلاش های معلمان این دبیرستان، خواستار توجه بیشتر دانش آموزان در فراگیری علم و دانش شد.

بیش از 17 هزاردانش آموز در شهرستان 90 هزارنفری گناوه در شمال استان بوشهر به تحصیل مشغولند.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر