دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: تيم 7 نفره فيلم سازان رهپويان آرامش ، ساخت مستند زندگينامه شهيد "سرگرد محسن عباسي " را در شهرستان دشتستان کليد زدند .\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از پايگاه خبري پليس؛ تيم فيلم سازي رهپويان آرامش به سرپرستي و تهيه كنندگي سرگرد "حسين بشيري" رئيس دايره هنري معاونت اجتماعي ناجا در حال تهيه مستند فعاليت هاي عملياتي و فرهنگي " شهيد محسن عباسي " در اين شهرستان هستند.
کد خبر: ۱۸۵۶۲
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

فکرشهر: تيم 7 نفره فيلم سازان رهپويان آرامش ، ساخت مستند زندگينامه شهيد "سرگرد محسن عباسي " را در شهرستان دشتستان کليد زدند .

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از پايگاه خبري پليس؛ تيم فيلم سازي رهپويان آرامش به سرپرستي و تهيه كنندگي سرگرد "حسين بشيري" رئيس دايره هنري معاونت اجتماعي ناجا در حال تهيه مستند فعاليت هاي عملياتي و فرهنگي " شهيد محسن عباسي " در اين شهرستان هستند.

\n\n

بشيري با اعلام اين خبر گفت: حضور اين تيم فيلم ساز در شهرستان دشتستان با هدف ساخت مستند فعاليت هاي عملياتي و فرهنگي شهيد " عباسي " در عمليات شناسايي و دستگيري قاچاقچيان و سوداگران مرگ است كه اين شهيد بزرگوار به عنوان فرمانده در اين عمليات نقش برجسته اي داشته است.

\n\n

http://news.police.ir/NewsGallery/Images/News/Larg_Pic/1394-11-04/IMAGE11453617527835.jpg

\n\n

وي افزود: شهيد عباسي از استادان بنام غواصي و شناي ناجا بود که در آخرين حضورش در مسابقات شنا ، قهرمان اين مسابقات در سطح ناجا شد.

\n\n

بشيري در ادامه گفت : شهيد عباسي در آخرين حضور خود در مسابقات شنا پس از کسب مدال طلاي مسابقات متوجه اشک هاي بي صدا و آرام نوجواني شد که در گوشه اي از سالن در خود فرورفته و اشک مي ريزد ، شهيد عباسي خود را به پسر غمگين رساند تا علت اين همه ناراحتي او را جويا شود و پسرک گريان ، چنين پاسخ مي دهد که آرزوي آويختن مدال طلا را بر گردن داشته است و همان جا شهيد عباسي گردن آويز طلاي خود را در آورده و با افتخار به گردن پسر مي اندازد و بعد ها متوجه مي شود که او فرزند شهيد بوده است .

\n\n

وي افزود: شجاعت و ايثارگري اين شهيد بزرگوار در اکثر کشفيات مزرباني ناجا مثال زدني است .

\n\n

بشيري تصريح کرد: شهيد والا مقام با جوانمردي و گذشتن از جان خود ، جان چند تن از همکارانش را نجات داده و قاچاقچيان را به دام انداخت .

\n\n

وي اظهار داشت: تمام تلاشمان بر اين است كه زندگي و شخصيت اين شهيد بزرگوار را به نحو احسن به تصوير و نمايش در آوريم.

\n\n

سرپرست گروه رهپويان آرامش گفت: شهدا کساني بودند که با تمام وجودشان امام و ولي امر خود را درک کرده بودند و بايد در رفتارها، تصميم ها و کارها بر اساس مباني و راه شهدا حرکت کنيم .

\n\n

وي تصريح کرد : خداوند را شاکرم که اين لياقت را به من داد تا با همکاري و مساعدت همکارانم بتوانيم گوشه ايي از جانفشاني ها و رشادت هاي اين شهيدان را به تصوير بکشانيم .

\n\n

شايان ذكر است شهيد " محسن عباسي " در سال 1360 در شهرستان دشتستان در استان بوشهر متولد شد و در روز چهارشنبه 1392/06/13 منطقه عملياتي چابهار و درگيري مستقيم با قاچاقچيان و سوداگران مرگ حين اجراي عمليات به درجه رفيع شهادت نائل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر