يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: یکی از رسانه‌هایی که معمولاً مواضعی علیه هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی اتخاذ می‌کند، شب گذشته خبری درباره وضعیت بررسی صلاحیت این دو منتشر ولی سپس آن را از خروجی سایت خود حذف کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، دیشب، خبرگزاری ... نوشت: «منابع آگاه از گمانه‌زنی‌ها در نشست اخیر مشورتی شورای نگهبان، خبر از تأیید صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عدم احراز صلاحیت علمی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی می‌دهند.»
کد خبر: ۱۸۵۸۸
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹

فکرشهر: یکی از رسانه‌هایی که معمولاً مواضعی علیه هاشمی رفسنجانی و سیدحسن خمینی اتخاذ می‌کند، شب گذشته خبری درباره وضعیت بررسی صلاحیت این دو منتشر ولی سپس آن را از خروجی سایت خود حذف کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از روزنامه جمهوری اسلامی، دیشب، خبرگزاری ... نوشت: «منابع آگاه از گمانه‌زنی‌ها در نشست اخیر مشورتی شورای نگهبان، خبر از تأیید صلاحیت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و عدم احراز صلاحیت علمی حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی می‌دهند.»

\n\n

این خبر، دقایقی بعد از آنکه روی خروجی آن خبرگزاری ظاهر شد، به دلیل نامعلومی حذف گردید، در حالی که بسیاری از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها آن را به نقل از همان خبرگزاری نقل کرده بودند و همچنان درباره آن خبر می‌دهند.

\n\n

بر اساس این گزارش، شب گذشته همچنین شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای، رسانه‌های جمعی مخصوصاً مطبوعات و خبرگزاری‌ها را از گمانه‌زنی و شایعه‌پراکنی در خصوص تأیید صلاحیت‌ها، برحذر داشت: «در آستانه انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، متأسفانه علاقه اصحاب رسانه‌ها به انتشار سریع اخبار موجب گردیده است شاهد پخش گمانه‌زنی‌ها و شایعه‌پراکنی‌های فاقد اعتبار در خصوص تأیید و رد صلاحیت داوطلبان باشیم».

\n\n

چند روز قبل نیز آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در دیدار دست‌اندرکاران انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان با مقام معظم رهبری، تأکید کرد: شورای نگهبان تحت تأثیر فشارها و فضاسازی‌ها قرار نخواهد گرفت.

\n\n

1453700551591_photo_2016-01-25_09-11-36.jpg

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر