دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور روسا و نمایندگان دستگاه های دولتی برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نخست،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دشتستان ،ضمن ابراز رضایت از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی  توسط شبکه بهداشت و درمان در این حوزه،بر استمرار فعالیتها و لزوم همکاری همه ادارات ذیربط تاکید نمود .
کد خبر: ۱۸۵۹۵
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۲:۴۹

فکرشهر: چهارمین جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست معاون سیاسی امنیتی فرماندار و با حضور روسا و نمایندگان دستگاه های دولتی برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، نخست،معاون سیاسی امنیتی فرمانداری دشتستان ،ضمن ابراز رضایت از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی  توسط شبکه بهداشت و درمان در این حوزه،بر استمرار فعالیتها و لزوم همکاری همه ادارات ذیربط تاکید نمود .

\n\n

آقای زراعتگر ،سلامت را به عنوان  یک شاخص اجتماعی که میتواند به بهبود زندگی بهتر و سالمی منجر شود  ،یاد کرد.

\n\n

سپس ،رئیس شبکه بهداشت بهداشت و درمان دشتستان ،مصوبات جلسه قبل را ،بررسی نمود و ادارات مرتبط ،توضیحات خود را در خصوص روند پیشرفت کارها ارائه نمودند.

\n\n

در همین رابطه ، سرپرست اداره آب و فاضلاب روستایی،اسامی روستاهایی را که تا پایان سال از محل اعتبارات آب و فاضلاب ، دارای لوله کشی می شود را اعلام نمود  و همچنین شهردار برازجان در خصوص ،ساماندهی دست فروشان توضیحاتی را ارائه کرد.

\n\n

در ادامه جلسه ،رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ،دکتر علیرضا حاجیونی ، گزارشی از روند اجرایی طرح تحول نظام سلامت در بخش بهداشت را به صورت پاورپوینت ،جهت حضار توضیح داد.

\n\n

دکتر حاجیونی با تاکید بر انجام پروژه هایی همچون قلب سالم و تشدید نظارتهای بهداشتی بر صنوف حساس، به آماری از خدمات انجام شده ،اشاره نمود.

\n\n

در پایان بر اساس موضوعات مطرح شده ، تصمیماتی به تصویب  اعضاء رسید.

\n\n

- تاکید بر جمع آوری دستفروشان از تمامی میادین،پارکها و خیابانهای اصلی توسط شهرداری

\n\n

-تاکید برانجام وظایف سازمانی دستگاهها و برنامه ریزی اداره آب و فاضلاب روستایی جهت اجرای کامل برنامه ایمنی آب

\n\n

 

\n\n

\n

                        

\n\n

                          

\n\n

                          

\n\n

 

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر