جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مجری طرح زبان‌های خارجه در دشتستان از اجرای طرح رایگان آموزش زبان‌های خارجه به زنان دشتستانی و افغان‌های مقیم دشتستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، نسیم بصیری بعد از ظهر امروز در آیین اجرای طرح آموزش زبان‌های خارجه در دشتستان اظهار داشت: آموزش بخش کلیدی استراتژی برای رفاه افراد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع است و باید در راستای ارائه آموزش‌ها به ویژه در حوزه‌های تخصصی اهتمام ورزیم.
کد خبر: ۱۸۶۱۲
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: مجری طرح زبان‌های خارجه در دشتستان از اجرای طرح رایگان آموزش زبان‌های خارجه به زنان دشتستانی و افغان‌های مقیم دشتستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، نسیم بصیری بعد از ظهر امروز در آیین اجرای طرح آموزش زبان‌های خارجه در دشتستان اظهار داشت: آموزش بخش کلیدی استراتژی برای رفاه افراد و توسعه اقتصادی و اجتماعی جوامع است و باید در راستای ارائه آموزش‌ها به ویژه در حوزه‌های تخصصی اهتمام ورزیم.

\n\n

وی افزود: در جنوب ایران دسترسی به آموزش در چند دهه اخیر بطور چشمگیری بهبود یافته و زنان و دختران به آموزش تشویق شده‌اند که امیدواریم این روند تداوم یابد.

\n\n

این پژوهشگر اجتماعی خاطر نشان کرد: تحقیقات پیرامون فراگیری زبان انگلیسی در استان بوشهر از عدم دسترسی به مراکز آموزشی زبان رایگان برای زنان و دختران از طبقه محروم حکایت دارد، از این رو آموزشگاه زبان‌های خارجه با طرح برنامه‌ای داوطلبانه و خیرخواهانه با بهره گیری از موفق‌ترین و کاربردی‌ترین روش‌های نوین زبان‌های انگلیسی و فرانسه و استخدام باتجربه‌ترین اساتید حرفه‌ای در سطح ملی و بین‌المللی به منظور بهبود وضعیت زنان شهرستان دشتستان اقدام به آموزش رایگان کرده است.

\n\n

وی یادآور شد: این موسسه با ارایه مجموعه کامل آموزشی شامل مباحث دستور زبان، واژگان، تلفظ، مکالمه، نگارش، خواندن، آموزش اصطلاحات رایج و ضرب‌المثل‌ها، ارایه آزمون‌های طبقه بندی شده هدف‌دار و بین‌المللی با استقاده از شیوه‌های مدرن و جذاب فعالیت خود را آغاز کرده است.

\n\n

بصیری به اهداف طرح اشاره کرد و اظهار داشت: پروراندن توانایی‌های دختران و زنان در حوزه بین‌الملل، افزایش فرصت‌های شغلی و اجتماعی برای بانوان و ایجاد محتوای ملموس و معنادار برای پروراندن مهارت‌های زبانی بانوان، ایجاد آگاهی و درک نسبت به شباهت‌ها و تفاوت‌ها در تجارب، آرزوها و فرصت‌های بانوان از اهداف این طرح است.

\n\n

وی یادآور شد: ایجاد انگیزه و استفاده از زبان مشترک ارزش‌های جهانی برای فهم پس زمینه و پیچیدگی مسایل مشخص بین‌المللی و بهره‌گیری زنان از نجربیات واقعی برای آموزش زبان نیز از دیگر اهداف این طرح است.

\n\n

بصیری افزود: خانم مرصع صیادی در ایجاد و راه‌اندازی این مجموعه آموزشگاهی تلاش بسیار زیادی داشته و امیدوار هستیم با اقدامات خیرخواهانه گامی عظیم در مسیر اقتدار زنان دشتستان که موجب پیشرفت استان و کشور عزیزمان ایران می‌شود برداریم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر