جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان از كشف یك محموله پودر سیر خارجی قاچاق، به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیروس حیدری در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یك محموله كالای قاچاق توسط یك دستگاه كامیون كه از بنادر استان بوشهر بارگیری و به مقصد شیراز در حركت بود،‌ مطلع شدند.
کد خبر: ۱۸۶۲۰
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان از كشف یك محموله پودر سیر خارجی قاچاق، به ارزش دو میلیارد و 400 میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از باشگاه خبرنگاران جوان  ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیروس حیدری در تشریح این خبر گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یك محموله كالای قاچاق توسط یك دستگاه كامیون كه از بنادر استان بوشهر بارگیری و به مقصد شیراز در حركت بود،‌ مطلع شدند.

\n\n

وی اظهار كرد: ماموران در قالب دو تیم عملیاتی در مسیر تردد كامیون مستقر و خودرو را در جاده كازرون به سمت شیراز مشاهده و متوقف كردند.

\n\n

رئیس پلیس آگاهی استان فارس افزود: دربازرسی از خودرو مقدار 10 تن و 800 كیلوگرم پودر سیر خارجی فاقد مجوز قانونی و گمركی كشف شد.

\n\n

سرهنگ حیدری با اشاره به دستگیری و معرفی راننده به مراجع قضایی، خاطر نشان كرد: ارزش این محموله كالای قاچاق دو میلیارد و 400 میلیون ریال برآورد شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر