يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر گفت: در پی تصادف خودرو پراید با کمپرسی در کیلومتر ۱۲ پلیس راه کنگان در شهرستان دیر یک نفر کشته و ۱ نفر مصدوم شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمود حسینیان در گفتگو با خبرنگار پارس خلیج، اظهار داشت:به دنبال تماس با اورژاس ۱۱۵ شهرستان دیر، مبنی بر وقوع یک سانحه تصادف،بلافاصله نیروی های اورژانس دوراهک در کوتاه ترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه اعزام شدند که متاسفانه یکی از مصدومان حادثه که خانمی میان سال بود بر اثر شدت جراحات وارده و قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان داده بود.
کد خبر: ۱۸۶۳۴
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۳

فکرشهر: رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر گفت: در پی تصادف خودرو پراید با کمپرسی در کیلومتر ۱۲ پلیس راه کنگان در شهرستان دیر یک نفر کشته و ۱ نفر مصدوم شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمود حسینیان در گفتگو با خبرنگار پارس خلیج، اظهار داشت:به دنبال تماس با اورژاس ۱۱۵ شهرستان دیر، مبنی بر وقوع یک سانحه تصادف،بلافاصله نیروی های اورژانس دوراهک در کوتاه ترین زمان ممکن به محل وقوع حادثه اعزام شدند که متاسفانه یکی از مصدومان حادثه که خانمی میان سال بود بر اثر شدت جراحات وارده و قبل از رسیدن نیروهای اورژانس در دم جان داده بود.

\n\n

200

\n\n

حسینیان افزود: نیروهای اورژانس پس از حضور در محل حادثه، اقدامات اولیه را بر روی مصدوم این حادثه که راننده سواری پراید بود انجام دادند و سپس مصدوم توسط اورژانس دوراهک به بیمارستان امام خمینی کنگان انتقال داده شد.

\n\n

رئیس اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی شهرستان دیر گفت: این حادثه عصر روز دوشنبه ساعت ۱۷:۲۰ و روبروی شهرک صنعتی تنگ خوش،اتفاق افتاد،و علت این حادثه نامعلوم و از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

\n\n

201

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر