يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نخستین کارگاه آموزشی هم اندیشی شهروند سبز طرح امید اجتماعی در فرمانداری گناوه برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، بخشدار مرکزی گناوه دراین کارگاه گفت: طرح امید اجتماعی برگرفته از نگاه آسیب شناسی و محصول دیدارها و ایده استانداربوشهر دراین شهرستان اجرایی شده است.\n\n
کد خبر: ۱۸۶۳۶
سه‌شنبه ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۷

فکرشهر: نخستین کارگاه آموزشی هم اندیشی شهروند سبز طرح امید اجتماعی در فرمانداری گناوه برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، بخشدار مرکزی گناوه دراین کارگاه گفت: طرح امید اجتماعی برگرفته از نگاه آسیب شناسی و محصول دیدارها و ایده استانداربوشهر دراین شهرستان اجرایی شده است.

\n\n

\n\n

حسین امیری افزود: افزایش مشارکت و انسجام اجتماعی، اعتماد و امید اجتماعی، بهبود و ارتقای رفتارهای سالم اجتماعی، توان افزایی سمن ها و تقویت جامعه مدنی، مشارکت سازمان یافته در قالب سمن ها و حفظ ارتقای سرمایه اجتماعی از مهم ترین اهداف طرح امید اجتماعی است.

\n\n

نماینده انجمن یاوران طبیعت گناوه هم به خصوصیات شهروند سبز، حقوق شهروندی و مسولیت اجتماعی اشاره کرد و گفت: فراهم شدن زمینه مشارکت عینی شهروندان درعرصه های مختلف دولت تدبیر امید فرصتی مغتنمی است که باید نهایت استفاده را از آن برد.

\n\n

غلامرضا نعمتی خواستار استفاده بهینه ازاین بستر با انسجام بخشیدن به فعالیت های خودجوش با ثبت انجمن زیست محیطی که باعث هم افزایی، اثربخشی فعالیت ها و تحقق مطالبات می شود، شد.

\n\n

مدیر امورشهری و مسئول فضای سبز شهرداری نیز درباره نقش شهروند سبز در توسعه شهر، حقوق و مسئولیت شهروندی و موانع آن مطالبی بیان کردند.

\n\n

در این کارگاه در باره مباحث آموزشی شهروند سبز، مقوله مسئولیت پذیری و خود انتقادی بحث وتبادل نظر و پیشنهاداتی متنوع برای افزایش مشارکت و بهبود وضعیت زیست محیطی ارایه شد.

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر