دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اشتیاق بالای دولت برای توسعه بخش گردشگری گفت: محدودیتی برای واگذاری زمین به این بخش نداریم.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، سید محمد پژمان صبح چهارشنبه در بازدید از زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش گردشگری است که مسئولان استان تلاش بسیار زیادی برای توسعه این بخش دارند.
کد خبر: ۱۸۶۷۱
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به اشتیاق بالای دولت برای توسعه بخش گردشگری گفت: محدودیتی برای واگذاری زمین به این بخش نداریم.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، سید محمد پژمان صبح چهارشنبه در بازدید از زیرساخت‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در بخش گردشگری است که مسئولان استان تلاش بسیار زیادی برای توسعه این بخش دارند.

\n\n

وی با اشاره به بازدید خود از اراضی مورد نظر استان بوشهر برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری، اضافه کرد: یکی از مهمترین اهداف ما برای این بازدید، تصمیم‌گیری در مورد واگذاری زمین‌های بخش گردشگری بود.

\n\n

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه محدودیتی برای واگذاری زمین به بخش گردشگری نداریم، خاطرنشان کرد: با انجام کار کارشناسی و مطالعات مناسب واگذاری زمین در این بخش صورت می‌گیرد.

\n\n

پژمان افزود: زمین‌های مورد نیاز برای توسعه بخش گردشگری را تامین می‌کنیم و اگر زمین با کاربری گردشگری نیز وجود نداشته باشد، اراضی را تغییر کاربری خواهیم داد تا در بخش گردشگری مورد استفاده قرار بگیرد.

\n\n

وی همچنین از آمادگی برای خرید زمین مورد نیاز برای بخش گردشگری به‌ویژه برای ساخت هتل خبر داد و بیان کرد: اشتیاق بسیار زیادی برای توسعه بخش گردشگری داریم و پشتیبانی کاملی را برای توسعه بخش گردشگری خواهیم داشت.

\n\n

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به وجود فضاهای مناسب از محدوده شهر بوشهر و اطراف آن برای توسعه گردشگری، بیان کرد: با انجام اقدامات کارشناسی و مطالعات و طراحی لازم، واگذاری زمین در این بخش‌ها انجام می‌شود.

\n\n

وی ادامه داد: در استان بوشهر اراضی مناسبی برای توسعه گردشگری واگذار شده است و با اعلام آمادگی و شرایط مناسب سرمایه‌گذاران، نسبت به واگذاری زمین در این بخش اقدام می‌شود.

\n\n

پژمان از تسهیل در واگذاری اراضی ۸۵ هکتاری در بوشهر به سرمایه‌گذار، اضافه کرد: شرایط برای پرداخت توسط سرمایه‌گذار تسهیل خواهد شد تا زمینه مناسب‌تری برای توسعه گردشگری در این بخش فراهم شود.

\n\n

وی همچنین از واگذاری زمین برای ساخت دهکده گردشگری جدید در بوشهر خبر داد و بیان کرد: آزادسازی مسکن مهر، واگذاری اراضی برای بیمارستان جدید بوشهر و خروجی شهر بوشهر از دیگر تصمیمات ما در این سفر بوده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر