دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال یک‌هزار و 300 برنامه متنوع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.\n \nبه گزارش فکرشهر از فارس، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان بوشهر 23 کمیته دارد که برنامه‌های این کمیته‌ها برای امسال تدوین‌ شده است.
کد خبر: ۱۸۷۲۰
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال یک‌هزار و 300 برنامه متنوع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در استان بوشهر برگزار خواهد شد.
\n 
\nبه گزارش فکرشهر از فارس، فتح‌الله حقیقی ظهر امروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته توسط ستاد دهه فجر استان بوشهر اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان بوشهر 23 کمیته دارد که برنامه‌های این کمیته‌ها برای امسال تدوین‌ شده است.

\n\n

وی بیان کرد: در تمام 10 شهرستان استان ستاد دهه فجر تشکیل‌ شده و آخرین هماهنگی‌ها نیز برای برگزاری این برنامه‌ها با فرمانداران صورت گرفته و در 15 بخش نیز ستاد فرعی تشکیل دادیم.

\n\n

رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر ادامه داد: درمجموع 26 ستاد اصلی و فرعی دهه فجر در استان تشکیل و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این برنامه‌ها اندیشیده شده است.

\n\n

حقیقی گفت: در ایام دهه فجر امسال یک‌هزار و 300 برنامه متنوع سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و عمرانی در استان بوشهر برگزار خواهد شد ضمن اینکه بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته استاندار و معاونان ایشان در تمام شهرستان‌ها حضور می‌یابند و در جشن‌های مردمی ویژه دهه فجر شرکت می‌کنند.

\n\n

وی بیان کرد: مهم‌ترین ویژگی جشن‌های دهه فجر این است که با مشارکت مردم به‌ویژه جوانان شکل بگیرد چرا که محور جشن‌های دهه فجر مردم هستند.

\n\n

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه به وجود خانواده شهدای هسته‌ای استان افتخار می‌کنیم، بیان داشت: نظام جمهوری اسلامی تحت رهبری مقام معظم رهبری این توفیق را دارد که حقانیت خود را به دنیا ثابت کرده است و در هیچ معادله سیاسی و دیپلماسی نیز قابل‌ حذف نیست و این توفیقات به دلیل رشادت شهدا و  صبر و تحمل خانواده شهدا به‌دست‌آمده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر