يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رقابت های گروه پنجم زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به میزبانی پاس شهرستان گناوه از استان بوشهر آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، فصل 95-94 مسابقه های زیرگروه فوتبال ساحلی کشور در پنج گروه به میزبانی شهرستان های پنج استان آغاز شده که در پایان سه تیم به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.\n\n\n\nدر مرحله اول 25 تیم در پنج گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند و دوتیم اول هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند و در این مرحله 10 تیم در دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند . 
کد خبر: ۱۸۷۲۱
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۵۳

فکرشهر: رقابت های گروه پنجم زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور به میزبانی پاس شهرستان گناوه از استان بوشهر آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فصل 95-94 مسابقه های زیرگروه فوتبال ساحلی کشور در پنج گروه به میزبانی شهرستان های پنج استان آغاز شده که در پایان سه تیم به لیگ دسته اول صعود خواهند کرد.

\n\n

\n\n

در مرحله اول 25 تیم در پنج گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند و دوتیم اول هر گروه به مرحله بعد صعود می کنند و در این مرحله 10 تیم در دو گروه پنج تیمی با هم به رقابت می پردازند . 

\n\n

تیم های اول هرگروه مستقیم به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور فصل 96-95 صعود و تیم دوم هر گروه یک بازی در زمین بی طرف تا تکلیف تیم سوم صعود کننده به لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور مشخص شود . 

\n\n

تیم پاس گناوه از استان بوشهر به عنوان میزبان گروه 5 با تیم های کامبادن غرب کرمانشاه،شهدا نوین چلیچه،زاگرس صیدون خوزستان و کویر اردکان یزد همگروه است که در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان به دیدار هم می روند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر