شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) دشتستان استان بوشهر گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.\n\nبه گزارش فکرشهر، سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور، روز پنجشنبه در حاشیه آیین اعزام این کاروان در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین مرحله هزار نفر نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه در قالب سه کاروان همزمان با ایام الله دهه فجر به مناطق عملیاتی جنوب هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند که امروز شاهد اعزام 300 نفر از آنها هستیم.\n\n
کد خبر: ۱۸۷۳۱
پنجشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰

فکرشهر: فرمانده سپاه جواد الائمه(ع) دشتستان استان بوشهر گفت: نخستین کاروان راهیان نور دانش آموزان دختر این شهرستان به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، سرهنگ پاسدار نعمت الله غلامپور، روز پنجشنبه در حاشیه آیین اعزام این کاروان در گفت وگو با ایرنا افزود: دراین مرحله هزار نفر نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه در قالب سه کاروان همزمان با ایام الله دهه فجر به مناطق عملیاتی جنوب هشت سال دفاع مقدس اعزام می شوند که امروز شاهد اعزام 300 نفر از آنها هستیم.

\n\n

\n\n

وی گفت: این اعزام به مناسبت ایام الله دهه فجر و پیروزی غرورآفرین نیروی دریایی سپاه در برابر متجاوزان آمریکایی در دریای نیلگون خلیج فارس است.

\n\n

غلامپور بیان کرد: شناخت دانش آموزان از نزدیک با فداکاری های رزمندگان و ملت ایران در پاسداری از میهن و ارزش های اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه و بین نسل های نو از اهداف مهم این اردوهاست.

\n\n

مدیر آموزش و پرورش دشتستان گفت: امروز شاهد اعزام دانش آموزان دختر در قالب اردوی راهیان نور به مقصد مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در جنوب کشور هستیم.

\n\n

سید حسن لواسانی فرد افزود: دستیابی به معنویات و شعائر دفاع مقدس و نقطه عطف اتصال دفاع مقدس به نسل های آینده همین اردوهای راهیان نور است که این اتفاق میمون همزمان با جشن های پیروزی دهه فجر و پیروزی ملت ایران درعرصه بین االملی است. 

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر