يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: شبکه بهداشت ودرمان گناوه برای سالمندان این شهرستان ایستگاه سلامت دایر کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، دراین ایستگاه که در بوستان خور این شهر برپا شده بود، برنامه های مفرح و شادی همراه با نرمش اجرا شد.\n\nکارشناس برنامه سالمندان شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: این برنامه پیرو مصوبات کمیته راهبردی سالمندان در شهرستان و با هدف ترویج فعالیت فیزیکی و ایجاد نشاط و سر زندگی برای این قشر در هوایی مطبوع و سالم برگزار و هر جمعه نیز ادامه خواهد یافت.\n\n
کد خبر: ۱۸۷۷۵
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷

فکرشهر: شبکه بهداشت ودرمان گناوه برای سالمندان این شهرستان ایستگاه سلامت دایر کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، دراین ایستگاه که در بوستان خور این شهر برپا شده بود، برنامه های مفرح و شادی همراه با نرمش اجرا شد.

\n\n

کارشناس برنامه سالمندان شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: این برنامه پیرو مصوبات کمیته راهبردی سالمندان در شهرستان و با هدف ترویج فعالیت فیزیکی و ایجاد نشاط و سر زندگی برای این قشر در هوایی مطبوع و سالم برگزار و هر جمعه نیز ادامه خواهد یافت.

\n\n

\n\n

فاطمه شریف افزود: از آنجا که بعد از 30 سالگی، توده و قدرت عضلانی بتدریج کم و در 60 سالگی این روند سرعت می یابد، می توان با رژیم غذایی مناسب و تمرینات بدنی به طور چشمگیری از پیشرفت آن جلوگیری کرد. 

\n\n

دراین برنامه کارشناسان شبکه بهداشت ودرمان از سالمندان اندازه گیری فشار خون،قند خون و BMI انجام و آموزش های لازم مراقبتی به آنان ارایه شد.
\nاین برنامه به همت شبکه بهداشت و درمان و با همکاری جمعیت هلال احمر، بهزیستی، شهرداری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و ورزش و جوانان گناوه برگزارشد. 

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر