دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جشن لبخند بهشتی در خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان برگزارشد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، این آیین با همکاری شهرداری، کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای شهر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، به‌منظور تکریم ایتام در کانون دانش آموزان پیرو ولایت برگزار گردید.\n\nکریم اسفندیاری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: توجه به امور یتیمان و فراهم نمودن محیطی شاد و پویا برای آنان، در دين مبين اسلام از اهميت ويژه‌اي برخوردار است که فرازهاي نوراني قرآن کريم در عينيت بخشيدن به اين برنامه ی متعالي اسلام ، بهترين راهنما است.
کد خبر: ۱۸۷۷۷
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶

فکرشهر: جشن لبخند بهشتی در خوابگاه کمیته امداد امام خمینی (ره) برازجان برگزارشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری برازجان، این آیین با همکاری شهرداری، کمیسیون امور بانوان و جوانان شورای شهر و کمیته امداد امام خمینی (ره)، به‌منظور تکریم ایتام در کانون دانش آموزان پیرو ولایت برگزار گردید.

\n\n

کریم اسفندیاری در این خصوص به خبرنگار ما گفت: توجه به امور یتیمان و فراهم نمودن محیطی شاد و پویا برای آنان، در دين مبين اسلام از اهميت ويژه‌اي برخوردار است که فرازهاي نوراني قرآن کريم در عينيت بخشيدن به اين برنامه ی متعالي اسلام ، بهترين راهنما است.

\n\n

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری برازجان در بخش دیگری از صحبت های خود اذعان داشت: امیدواریم با اجرای برنامه هایی از این دست، بتوانیم در جهت ایجاد نشاط در بین شهروندان عزیز ، تاحد امکان گام برداریم.  

\n\n

گفتنی است  این آیین  با اجرای برنامه های شاد ومتنوع همراه بود که  مورد استقبال دانش آموزان حاضر در مراسم  واقع گردید و در ادامه نیز ازدست اندرکاران اجرای این جشن تقدیر بعمل آمد.

\n\n

\n\n

 

\n\n

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر