دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر 85 پروژه عمرانی به ارزش یکهزارو 413 میلیارد و 160میلیون ریال اعتبار در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، حسن ابراهیمی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: همچنین در این مدت عملیات اجرایی 12 پروژه عمرانی به ارزش 180میلیارد ریال آغاز می شود.
کد خبر: ۱۸۸۲۶
يکشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: همزمان با آغاز دهه مبارک فجر 85 پروژه عمرانی به ارزش یکهزارو 413 میلیارد و 160میلیون ریال اعتبار در این شهرستان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، حسن ابراهیمی روز یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر افزود: همچنین در این مدت عملیات اجرایی 12 پروژه عمرانی به ارزش 180میلیارد ریال آغاز می شود.

\n\n

وی تصریح کرد: این طرح هادر زمینه های ورزشی و بوستانهای امید، عمران شهری، فاز نخست دهکده گردشگری، خدمات عمومی و پروژه های فرهنگی اجرایی و کلنگ زنی می شود.
\nابراهیمی با اشاره به سفر دولت تدبیر و امید در دیماه 93 اظهار کرد: رهاورد سفر دولت یازدهم به استان بوشهر تصویب ایجاد خروجی دوم بوشهر، تکمیل فاضلاب شهر بوشهر، استادیوم 15هزار نفری بوشهر و دهکده گردشگری است.

\n\n

فرماندار بوشهر گفت: جوهره دینی، وحدت و همراهی مردم باعث پیروزی نظام جمهوری اسلامی شد و استمرار نظام نیز مدیون این سه عنصر است.

\n\n

وی تصریح کرد: موفقیت دیپلماتیک جمهوری اسلامی با هدایت های رهبر معظم انقلاب، تدبیر رئیس جمهوری و کار تخصصی تیم دیپلماسی جمهوری اسلامی با وجود کارشکنی ها توانمندی نظام را به منصه ظهور رساند.

\n\n

ابراهیمی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سه هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را در شهرستان بوشهر برعهده دارند.

\n\n

وی بابیان اینکه بوشهر مرکز حوزه انتخابیه خبرگان و مرکز حوزه انتخابیه بوشهر و گناوه است اظهار کرد: 121شعبه اخذ رای ثابت وسیار برای این دوره از انتخابات در شهرستان بوشهر پیش بینی شده است.

\n\n

فرماندار بوشهر تصریح کرد: براساس قانون همه باید اصل بی طرفی و امانتداری را رعایت و هیچ دستگاه و فردی در قالب اداری و سازمانی نمی تواند له و یا علیه کاندیدایی تبلیغ کند.

\n\n

ابراهیمی اظهار کرد: ایجاد فضای رقابتی و مساوی برای بیان نظر همه افراد و گروهها در راستای ایجاد وفاق و انسجام اجتماعی ضروری است.

\n\n

وی تاکید کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با رعایت قانون رقابت همراه با رفاقت و اخلاق مدارانه را مورد نظر داشته باشند و از حاشیه سازی در تبلیغات خود پرهیزکنند.

\n\n

فرماندار بوشهر با تاکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی گفت: برای رسیدن به اقتصادی پویا باید به داشته های داخلی تکیه کرد تنها در این صورت است که کسی نمی تواند از بیرون برما فشار وارد کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر