دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
شهردار وحدتیه خبر داد:
فکرشهر: شهردار وحدتیه گفت: در دهه فجرامسال پروژه های متعددی به ارزش 52 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری عمومی می رسد که اکثرا طرح ها و پروژه های زیربنایی و بسیار مفیدی هستند و می توانند...
کد خبر: ۱۸۸۹۹
سه‌شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۳۳

فکرشهر: شهردار وحدتیه گفت: در دهه فجرامسال پروژه های متعددی به ارزش 52 میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری عمومی می رسد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی وحدتیه، مهندس عبدالحمید صفایی در بازدید و بررسی روند اجرای پروژه های متعدد عمران شهری -خدماتی - فرهنگی - ورزشی و ... شهرداری وحدتیه، با گرامی داشت دهه فجر و تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و نکوداشت یاد و خاطره ی شهیدان اظهارداشت: در دهه ی فجر امسال و با حضور مسیولین محترم و شهروندان گرامی، تعداد 6 پروژه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

\n\n

وی افزود: این 6 طرح، اکثرا طرح ها و پروژه های زیربنایی و بسیار مفیدی هستند که می توانند سوق دهنده ی شهر درمسیر و طریق توسعه پایدار و پیشرفت باشند. 

\n\n

شهردار وحدتیه خاطرنشان کرد: این طرح ها و پروژه ها با همکاری وهمدلی صمیمانه اعضای محترم شورای اسلامی و مشارکت ارزشمند همشهریان فهیم وشریف شهر وحدتیه و همچنین تلاش و کوشش شبانه روزی مجموعه شهرداری، طی ماه های گذشته، به مرحله اجرایی درآمده است.

\n\n

مهندس صفایی ادامه داد: یقینا با وحدت، همدلی، همزبانی، همکاری، همفکری، خردجمعی و تلاش همگانی در اجرای برنامه ها، پروژه ها وطرح های زیر بنایی، می توان گام های توسعه را سریع ترپیمود و در افقی نزدیک شاهد آرمان شهری زیبا و با اندک کمبودها ومشکلات باشیم. 

\n\n

\n\n

شهرداروحدتیه افزود: اعتبار اجرای این پروژه ها از محل عوارض اخذ شده ی آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی شهر وحدتیه تامین شده است.

\n\n

مهندس صفایی با اشاره به تلاش وهمت بی وقفه ی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دراجرا، تکمیل و اتمام امورات و طرح های حوزه های مختلف شهر، اعلام داشت: هدف و افق تلاش ما جلب رضایتمندی عمومی شهروندان می باشد.

\n\n

وی در پایان مشخصات فنی و ریالی پروژه های قابل افتتاح و بهره برداری شهرداری وحدتیه در دهه فجرامسال رابه شرح ذیل اعلام داشت:

\n\n

1. اجرای پروژه عمران شهری تملک، بازگشایی مسیر، زیرسازی، نصب سنگ جدول وآسفالت فاز4 خیابان انقلاب به طول  800متر وعرض 18متر با اعتبار 8 میلیارد رالع.

\n\n

2. زیرسازی وآسفالت معابر و کوچه های شهر به مساحت 80 هزار مترمربع با اعتبار 34میلیارد رالف.

\n\n

 3. پیاده روسازی و فرش موزاییک در سطح معابر شهر به مساحت 15هزارمترمربع با اعتبار 5 میلیارد رالب.

\n\n

4. احداث زمین چمن مصنوعی واقع در خیابان نفت با اعتبار یک میلیارد و 900 میلیون رالب.

\n\n

 5. اجرا، بهسازی، نصب تجهیزات پارکی و ساماندهی پارک محله ای آزادی با اعتبار یک میلیارد رالن.

\n\n

 6. احدث زمین چمن مصنوعی خیابان انقلاب با اعتبار یک میلیارد و 900میلیون رالت. 

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر