جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان به همراه مدیران از آزمایشگاه مرکزی و همچنین آزمایشگاه مواد غذایی وآب بازدید نمودند.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، دکترحاجیونی وهیات همراه ایشان ضمن بازدید  از بخشهای مختلف آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه مواد غذایی وآب  با پرسنل این دو مرکز نشستهای جداگانه ای برگزار کردند .
کد خبر: ۱۸۹۳۳
شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۲

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان به همراه مدیران از آزمایشگاه مرکزی و همچنین آزمایشگاه مواد غذایی وآب بازدید نمودند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان ، دکترحاجیونی وهیات همراه ایشان ضمن بازدید  از بخشهای مختلف آزمایشگاه مرکزی و آزمایشگاه مواد غذایی وآب  با پرسنل این دو مرکز نشستهای جداگانه ای برگزار کردند .

\n\n

دکتر حاجیونی در این نشست ها  گفت: آزمایشگاه مرکزی و مواد غذایی به نوعی با بهداشت و سلامت مردم در ارتباط مستقیم هستند و با توجه به اینکه بار مراجعات  و فعالیت به این دو مرکز زیاد میباشد ،ما انتظار داریم  پرسنل این دو مرکز با همدلی و همفکری ، فضایی ایجاد کنند که خدمت رسانی مطلوبی  به مردم ارئه دهند .

\n\n

وی همچنین اظهار داشت ،با توجه به استقرار دستگاههای جدید آنالیز خون جهت آزمایشگاه های شهرستان ، دسترسی به خدمات ارزانتر  و آسانتر خواهد بود  و مردم مناطق دور افتاده نیز مشکلی نخواهند داشت.

\n\n

در ادامه، مسئول آزمایشگاه مرکزی،آقای روانبد  در خصوص دستگاه جدید آنالیز خون توضیحاتی را ارائه کرد و  درمورد نحوه کارکرد آن و همچنین  نوع  و حجم خدماتی که با این دستگاه میتوان انجام داد مطالبی را بیان کرد .

\n\n

سپس دکتر حاجیونی  و هیات همراه در بازدیدی که آزمایشگاه مواد غذایی داشتند با پرشنل این واحد نیز نشستی برگزار کردند و از نزدیک شاهد روند انجام فعالیتها شدند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت ودرمان دشتستان  ،با ابراز رضایت مندی خود از فعالیتهای آزمایشگاه موادغذایی  در خصوص مشکلات و موانعیکه میتواند در  روند فعالیتها اختللال ایجاد کند،  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

\n\n

\n

               

\n\n

              

\n\n

             

\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر