يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: قطعه زمینی از کشور روسیه در شهر بوشهر قرار دارد و با توجه به روابط مطلوب اقتصادی و فرهنگی بین بوشهر و روسیه، می‌توان از این زمین به‌عنوان موزه فرهنگی مشترک بین ایران و روسیه استفاده کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری در دیدار با شماری از فعالان اقتصادی و فرهنگی روسیه متعلق به باشگاه ایزبورگ روسیه اظهار داشت: موقعیت ویژه استان بوشهر موجب شده این استان همواره مورد توجه فعالان اقتصادی و تجاری کشورهای مختلف باشد.
کد خبر: ۱۸۹۵۳
چهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: قطعه زمینی از کشور روسیه در شهر بوشهر قرار دارد و با توجه به روابط مطلوب اقتصادی و فرهنگی بین بوشهر و روسیه، می‌توان از این زمین به‌عنوان موزه فرهنگی مشترک بین ایران و روسیه استفاده کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری در دیدار با شماری از فعالان اقتصادی و فرهنگی روسیه متعلق به باشگاه ایزبورگ روسیه اظهار داشت: موقعیت ویژه استان بوشهر موجب شده این استان همواره مورد توجه فعالان اقتصادی و تجاری کشورهای مختلف باشد.

\n\n

وی بیان کرد: استان بوشهر در کنار ظرفیت‌های عمده و تاریخی در عرصه فرهنگ، یک موقعیت بسیار مناسب در عرصه اقتصادی، تجاری، بازرگانی هم دارد و قرار گرفتن در همسایگی خلیج‌فارس این امکان را به این استان داده که روابط تجاری را با نقاط مختلف دنیا داشته باشد.

\n\n

استاندار بوشهر بیان داشت: در کنار این ظرفیت‌ها، توسعه زیرساخت‌های تجاری و بندری در بوشهر و طرح‌های توسعه‌ای در دست اجرا می‌تواند فرصت خوبی در سال‌های آتی برای حضور سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف باشد.

\n\n

سالاری گفت: ظرفیت پارس جنوبی در شهرستان عسلویه و بزرگ‌ترین میدان گازی جهان در کنار تأسیسات عظیم نفت و گاز در استان بوشهر، از این استان پایتخت انرژی کشور ساخته است.

\n\n

 استاندار بوشهر بیان داشت: قطعه زمینی از کشور روسیه در شهر بوشهر قرار دارد و با توجه به روابط مطلوب اقتصادی و فرهنگی بین بوشهر و روسیه، می‌توان از این زمین به‌عنوان موزه فرهنگی مشترک بین ایران و روسیه استفاده کرد.

\n\n

سالاری ادامه داد: بی‌شک این اقدام یک فرصت مناسب برای آشنایی بیشتر مردم باسابقه روابط فرهنگی و اقتصادی ایران و روسیه و به‌ویژه استان بوشهر با روس‌هاست.

\n\n

 وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری، کشاورزی و صنایع مختلف آبزی‌پروری استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به سابقه همکاری استان بوشهر با روسیه، اکنون این امکان وجود دارد تا همکاری و ارتباطات بوشهر با بخش‌های مختلف کشور روسیه توسعه یابد.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: به‌منظور توسعه روابط دوجانبه بین بوشهر و کشور روسیه در بخش‌های اقتصادی و فرهنگی، پیشنهاد می‌شود یکی از شهرهای روسیه به‌عنوان خواهرخوانده بوشهر معرفی شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر