شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌های دلوار، خورموج و شنبه استان بوشهر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا پیگیری‌های زیادی را داشته‌ایم.\n\nوی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که داشتیم و با موافقت وزیر راه و شهرسازی، قیر رایگان مورد نیاز برای آسفالت معابر و کوچه‌ها به شهرداری‌های دلوار، خورموج و شنبه اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۸۹۷۱
پنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۶

فکرشهر: نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از اختصاص قیر رایگان به شهرداری‌های دلوار، خورموج و شنبه استان بوشهر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حجت‌الاسلام سید محمد مهدی پورفاطمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه زیرساخت‌ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر صورت گرفته است و در این راستا پیگیری‌های زیادی را داشته‌ایم.

\n\n

وی ادامه داد: با پیگیری‌هایی که داشتیم و با موافقت وزیر راه و شهرسازی، قیر رایگان مورد نیاز برای آسفالت معابر و کوچه‌ها به شهرداری‌های دلوار، خورموج و شنبه اختصاص یافت.

\n\n

نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: شهرداران شهرهای دلوار، خورموج و شنبه می‌توانند با مراجعه به اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، نسبت به دریافت حواله قیر رایگان مورد نیاز اقدام کنند.  

\n\n

پورفاطمی با قدردانی از وزیر راه و شهرسازی و معاونین وی به خاطر همکاری در تخصیص اعتبار توسعه راه‌های روستایی، جاده‌ها و راه‌های اصلی و مواصلاتی و تامین قیر رایگان برای آسفالت شهرها و روستاهای شهرستان‌های دشتی و تنگستان، اظهار داشت: پیگیری‌های صورت گرفته، پاسخ به درخواست دهیاران و شهرداران مناطق مذکور بوده است.

\n\n

وی تاکید کرد: از همه ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌های شهرها و روستاهای شهرستان‌های دشتی و تنگستان استفاده می‌کنیم و امیدواریم حاصل این پیگیری‌ها و اقدامات، رضایت‌مندی مردم باشد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر