شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی ستاد نظارت گمرکهای استان بوشهر اعلام کرد: ماموران حراست گمرک بوشهر یک محموله مواد آتش زا (ترقه) که به طرز ماهرانه ای در یک کانتینر جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از این روابط عمومی، در بازرسی از این کانتینر600 کارتن مواد آتش زا به تعداد 286 هزار عدد انواع ترقه و مواد منفجره خارجی بدست آمد.\n\nوی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی ماموران حراست گمرک های این استان با دقت مضاعف بر کالاهای وارداتی نظارت دارند.
کد خبر: ۱۸۹۹۱
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵

فکرشهر: روابط عمومی ستاد نظارت گمرکهای استان بوشهر اعلام کرد: ماموران حراست گمرک بوشهر یک محموله مواد آتش زا (ترقه) که به طرز ماهرانه ای در یک کانتینر جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از این روابط عمومی، در بازرسی از این کانتینر600 کارتن مواد آتش زا به تعداد 286 هزار عدد انواع ترقه و مواد منفجره خارجی بدست آمد.

\n\n

وی اضافه کرد: با توجه به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال و در اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی ماموران حراست گمرک های این استان با دقت مضاعف بر کالاهای وارداتی نظارت دارند.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر