شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کنگان به مرکز گردشگری تبدیل می‌شود و بدون تردید توجه به طرح‌های گردشگری موجب درآمدزایی بیشتر می‌شود و کنگان از جهش خوبی برخوردار است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: رسیدگی به مطالبات و دغدغه‌های مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.\n\nوی به جایگاه کنگان اشاره کرد و افزود: بزرگترین پروژه‌های صنعتی کشور در کنگان است و این میزبانی آسان نیست و باید همزمان با حضور صنعت در این شهرستان باید توسعه متوازن با کمک مهمان و میزبان انجام شود.
کد خبر: ۱۸۹۹۳
جمعه ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: کنگان به مرکز گردشگری تبدیل می‌شود و بدون تردید توجه به طرح‌های گردشگری موجب درآمدزایی بیشتر می‌شود و کنگان از جهش خوبی برخوردار است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، مصطفی سالاری بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان کنگان اظهار داشت: رسیدگی به مطالبات و دغدغه‌های مردم مهم‌ترین اولویت مسئولان است و در این مسیر نهایت توان خود را به کار گرفته‌ایم.

\n\n

وی به جایگاه کنگان اشاره کرد و افزود: بزرگترین پروژه‌های صنعتی کشور در کنگان است و این میزبانی آسان نیست و باید همزمان با حضور صنعت در این شهرستان باید توسعه متوازن با کمک مهمان و میزبان انجام شود.

\n\n

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: مزیت و ظرفیت شهرستان کنگان صرفا گاز نیست، بلکه دریا بخش عمده امرار و معاش مردم این شهرستان را تشکیل می‌دهد و باید به این امر توجه داشته باشیم.

\n\n

سالاری خواستار توجه ویژه به حوزه گردشگری کنگان شد و گفت: اکنون کنگان به مرکز گردشگری تبدیل می‌شود و بدون تردید توجه به طرح‌های گردشگری موجب درآمد زایی بیشتر می‌شود و کنگان از جهش خوبی برخوردار است.

\n\n

وی یادآور شد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه است و ما تلاش می‌کنیم با عدم بیان وعده‌های تو خالی درصد این سرمایه را افزایش دهیم.

\n\n

استاندار بوشهر ابراز داشت: مسئولین باید به تقویت بنیه علمی توجه ویژه‌ای داشته باشند چرا که وجود افراد علمی در جامعه است که استان و کشور را توسعه می‌دهند.

\n\n

سالاری یادآور شد: شرایط بودجه‌ای کشور شرایط سختی است که با توجه به این شرایط، تورم مهار شده و رشد اقتصادی بهتر می‌شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر