جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رییس مرکز فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: در این استان هم اینک 45 پایگاه اورژانس 115 فعال است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر عبدالکریم دادجو روز شنبه در آیین افتتاح ساختمان پایگاه جاده ای اورژانس 115 روستای چهارروستایی بندرریگ افزود: ازاین مجموع یک پایگاه هوایی، 11 شهری و 33 جاده ای در سطح استان خدمات ارایه می دهند.\n\nوی گفت: خدمات اورژانس هوایی در استان بوشهر بوسیله یک بالگرد انجام می شود که بیشترین کمک ها در منطقه جزیره نفتی خارک بدلیل نداشتن راه خشکی انجام می شود.
کد خبر: ۱۹۰۴۳
شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: رییس مرکز فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: در این استان هم اینک 45 پایگاه اورژانس 115 فعال است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، دکتر عبدالکریم دادجو روز شنبه در آیین افتتاح ساختمان پایگاه جاده ای اورژانس 115 روستای چهارروستایی بندرریگ افزود: ازاین مجموع یک پایگاه هوایی، 11 شهری و 33 جاده ای در سطح استان خدمات ارایه می دهند.

\n\n

وی گفت: خدمات اورژانس هوایی در استان بوشهر بوسیله یک بالگرد انجام می شود که بیشترین کمک ها در منطقه جزیره نفتی خارک بدلیل نداشتن راه خشکی انجام می شود.

\n\n

وی بابیان اینکه نظام ودولت عزم جدی وراسخ خود را برای کمک به مردم بکار بسته است، اظهارکرد: هزینه جابجایی انتقال بیمار بوسیله بالگرد به مراکز درمانی ساعتی 85 میلیون ریال است که اورژانس هوایی این پایگاه بصورت رایگان انجام می دهد.

\n\n

\n\n

رییس مرکز فوریت های پزشکی استان بوشهر گفت: استقرار پایگاه های جاده ای اورژانس 115 در زمینه خدمت رسانی فوریت های پزشکی در محل حادثه است و یک مرکز درمانی نیست.

\n\n

وی بیان کرد: پایگاه اورژانس 115 شهر گناوه از لحاظ فیزیکی وضعیت نامطلوبی دارد و درخورشان مردم این منطقه نیست که از فرماندار این شهرستان توقع داریم در سال آینده اعتبار لازم دراین زمینه اختصاص دهد.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه هم گفت: برای اجرای این طرح یک خیر روستای چهار روستایی زمین 220 متری اهدا کرده است.

\n\n

دکتر علی زکی زاده افزود: ساختمان این پایگاه با زیربنای 100 مترمربع احداث و حدود یک میلیارد و 600 میلیون ریال هزینه شده است.

\n\n

در پایان این آیین از خیر اهدا کننده زمین به پایگاه جاده ای اورژانس 115 این روستا تجلیل شد.

\n\n

روستای چهارروستایی از توابع بخش ریگ در شمال استان بوشهر از روستاهای قدیمی و پرجمعیت شهرستان گناوه است.

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر