جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: با توجه به تحقق نیافتن مصوبات دوردوم دولت قبل، انتظار می رود دولت تدبیر و امید مصوبه 106میلیاردی دولت قبل را در شهرستان کنگان اجرا کند.دولت تدبیر و امید مصوبات دولت قبل در قبال شهرستان کنگان را اجرا کندبه گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه افزود: مصوبات هر دولت برای دولت بعد بایستی ضمانت اجرایی داشته باشد و امید می رود حق مردم این شهرستان ضایع نشود.وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع کارگران اظهار کرد: تکریم و احترام گذاشتن به کار و کارگر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۱۹۰۵
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۸

فکرشهر: امام جمعه کنگان گفت: با توجه به تحقق نیافتن مصوبات دوردوم دولت قبل، انتظار می رود دولت تدبیر و امید مصوبه 106میلیاردی دولت قبل را در شهرستان کنگان اجرا کند.
دولت تدبیر و امید مصوبات دولت قبل در قبال شهرستان کنگان را اجرا کند

به گزارش فکرشهر، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز جمعه افزود: مصوبات هر دولت برای دولت بعد بایستی ضمانت اجرایی داشته باشد و امید می رود حق مردم این شهرستان ضایع نشود.

وی با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع کارگران اظهار کرد: تکریم و احترام گذاشتن به کار و کارگر باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود.

محمودی با تبریک روز معلم افزود: از ویژگی های شهید مطهری زمان شناسی، عالم به زمان بودن، مسوولیت پذیری و احساس وظیفه نمودن است بگونه ای که در هر دوره ای و بر اساس نیاز جامعه آثار گرانسنگی را به تحریر و از خود به یادگار گذاشت.

وی یادآور شد: معلمان در عرصه فرهنگ سازی عناصری بی بدیل هستند که با مسوولیت شناسی خود صدها دانش آموز را تربیت و به کمال می رسانند.

محمودی در بخش دیگر به قول وزیر بهداشت در خصوص کاهش هزینه های بیمارستانی اشاره و با تحسین این اقدام ارزشمند اظهار امیدواری کرد دولت بتواند گامی موثر در این راستا بردارد.

وی در پایان با اشاره به سفر معاون اول رییس جمهور و وزیر نفت در هفته گذشته به شهرستان و مذاکره با وزیر نفت در خصوص مسایل و مشکلات شهرستان کنگان ابراز امیدواری کرد وعده های وزیر در خصوص شهرستان کنگان محقق شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر