دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
\nفکرشهر: فرماندار جم استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال 90 پروژه عمرانی با اعتبار 660 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان 73 پروژه با 350 میلیارد ریال بهره برداری و 17 پروژه با 310 میلیارد ریال اعتبار آغاز عملیات اجرایی است.\n\nوی یادآروشد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جم یک روستا به به شمار می رفت ولی اکنون تبدیل به شهرستانی صنعتی شده است که 15 درصد از گاز کشور را تامین و از این لحاظ دارای جایگاهی ممتاز است.
کد خبر: ۱۹۰۷۷
يکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰

\nفکرشهر: فرماندار جم استان بوشهر گفت: در دهه فجر امسال 90 پروژه عمرانی با اعتبار 660 میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، فتح الله نوروزی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: از این میزان 73 پروژه با 350 میلیارد ریال بهره برداری و 17 پروژه با 310 میلیارد ریال اعتبار آغاز عملیات اجرایی است.

\n\n

وی یادآروشد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جم یک روستا به به شمار می رفت ولی اکنون تبدیل به شهرستانی صنعتی شده است که 15 درصد از گاز کشور را تامین و از این لحاظ دارای جایگاهی ممتاز است.

\n\n

وی ادامه داد: مایه افتخار است که شهرستان جم 68 کبوتر خونین بال و خردسال ترین شهید را در استان بوشسه9ر تقدیم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده است.

\n\n

نوروزی گفت: انتظار می رود همان طور که با به ثمر رسیدن برجام کام مردم شیرین شد در هفتم اسفند ماه نیز با حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای انتخابات طعم شیرین پیروزی تکرار شود.

\n\n

وی افزود: سه عامل اصلی پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی شد ایمان به خدا، رهبری امام و وحدت مردم بوده و انتخابات پیش رو فرصتی دوباره برای نمایش اتحاد و همدلی مردم است.

\n\n

شهرستان جم با بیش از 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 265 کیلومتری جنوب شرق بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر