يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: عملیات اجرایی احداث کانال دفع آبهای سطحی در محلات تنگک ها در جنوب شهر بوشهر روز جمعه در آیینی آغاز شد.به گزارش فکرشهر، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در این آیین گفت: کانال دفع آبهای سطحی درمحلات تنگک ها در جاده نیروگاه اتمی بوشهر یکی از نیازهای اساسی این محلات است زیرا اکنون به علت نبود آن مشکلات زیادی برای ساکنان این مناطق بویژه در فصل بارندگی ایجاد می شود.شاپور رستمی افزود: با اجرای این طرح با مشارکت مالی شهرداری، استانداری و نیروگاه اتمی، دغدغه مردم این محلات در این زمینه برطرف می شود.
کد خبر: ۱۹۰۸
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: عملیات اجرایی احداث کانال دفع آبهای سطحی در محلات تنگک ها در جنوب شهر بوشهر روز جمعه در آیینی آغاز شد.

به گزارش فکرشهر، معاون امور عمرانی استانداری بوشهر در این آیین گفت: کانال دفع آبهای سطحی درمحلات تنگک ها در جاده نیروگاه اتمی بوشهر یکی از نیازهای اساسی این محلات است زیرا اکنون به علت نبود آن مشکلات زیادی برای ساکنان این مناطق بویژه در فصل بارندگی ایجاد می شود.

شاپور رستمی افزود: با اجرای این طرح با مشارکت مالی شهرداری، استانداری و نیروگاه اتمی، دغدغه مردم این محلات در این زمینه برطرف می شود.

وی اضافه کر: طول این کانال یکهزار و 200 متر است و شهریور امسال به پایان می رسد.

معاون امورعمرانی استانداری بوشهر ادامه داد: امیدواریم این پروژه با سرعت و کیفیت مناسب بتواند پیش از آغاز فصل بارندگی ها به اتمام برسد.

رستمی افزود: این طرح با همکاری شهرداری و نیروگاه اتمی بوشهر اجرا می شود که نقش تاثیر گذاری در دفع آبهای سطحی در هنگام بارندگی دارد.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر