يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در راستای اجرای طرح نظام سلامت، جلسه آموزشی جهت صنف رستوران داران و غذاهای بیرون بر در دشتستان برگزار شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه دشتستان هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء سطح آگاهی متصدیان نسبت به مسائل بهداشتی بیان کرد.\n\nسیده فاطمه حسینی، به رعایت مسائل فردی از جمله استفاده از کارت تندرستی و نظافت و شستشوی مرتب دستها و  استفاده از روپوش و کلاه ، تاکید کرد.
کد خبر: ۱۹۱۴۵
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶

فکرشهر: در راستای اجرای طرح نظام سلامت، جلسه آموزشی جهت صنف رستوران داران و غذاهای بیرون بر در دشتستان برگزار شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه دشتستان هدف از برگزاری این جلسه را ارتقاء سطح آگاهی متصدیان نسبت به مسائل بهداشتی بیان کرد.

\n\n

سیده فاطمه حسینی، به رعایت مسائل فردی از جمله استفاده از کارت تندرستی و نظافت و شستشوی مرتب دستها و  استفاده از روپوش و کلاه ، تاکید کرد.

\n\n

وی همچنین ، در خصوص  رعایت بهداشت مواد غذایی از جمله : دمای مناسب نگهداری مواد غذایی ، نظافت وسایل و میز کارها و استفاده از مواد اولیه سالم و بهداشتی آموزشهای لازم را ارائه داد.

\n\n

سیده فاطمه حسینی  در این جلسه ، روش های کامل سالم سازی سبزیجات را توضیح داد و از متصدیان خواست که در تهیه سبزی و سالاد دقت لازم را انجام دهند.

\n\n

وی  با توجه به نزدیکی به ایام نوروز و اهمیت سلامت مصرف کنندگان مواد غذایی ، مراکز تهیه و توزیعی که نمونه مواد غذایی آنها از جمله سالاد غیر قابل مصرف انسانی باشد گفت : این مراکز علاوه بر معرفی به مراجعه قضایی ، اجازه سرو سالاد را نخواهند داشت .

\n\n

 در پایان جلسه متصدیان سوالات خود را مطرح نمودند و توضیحات لازم ارائه شد.

\n\n

\n

               

\n\n

              

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر