يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: طی دهه فجر امسال، ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در استان بوشهر افتتاح شد.\n\nبه گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: توسعه راه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان بوشهر مد نظر بوده است و در راستا شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ راهسازی در نقاط مختلف استان هستیم.\n\nوی به ساخت هشت محور بزرگراهی در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تکمیل این محورها باعث می‌شود تا استان بوشهر جزو استان‌های برتر کشور از نظر محورهای بزرگراهی قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۹۱۵۵
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: طی دهه فجر امسال، ۱۱۰ میلیارد تومان پروژه راهسازی در استان بوشهر افتتاح شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، فرزاد رستمی در گفتگو با مهر اظهار داشت: توسعه راه‌ها به عنوان یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها در استان بوشهر مد نظر بوده است و در راستا شاهد اجرای پروژه‌های بزرگ راهسازی در نقاط مختلف استان هستیم.

\n\n

وی به ساخت هشت محور بزرگراهی در سطح استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: تکمیل این محورها باعث می‌شود تا استان بوشهر جزو استان‌های برتر کشور از نظر محورهای بزرگراهی قرار بگیرد.

\n\n

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی دهه مبارک فجر امسال ۲۹ کیلومتر بزرگراه در استان بوشهر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

\n\n

وی همچنین از افتتاح ۶۹ کیلومتر روکش و بهسازی راه‌های اصلی استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: افتتاح ۴۰ کیلومتر راه روستایی از دیگر برنامه‌های افتتاحی دهه فجر استان بوشهر است.

\n\n

رستمی از افتتاح سه باب راهدارخانه در سطح استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: رفع چهار نقطه حادثه خیز نیز در استان بوشهر به بهره‌برداری رسیده است.

\n\n

وی مجموع اعتبارات این پروژه‌ها را ۱۰۵ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: ۴.۵ میلیارد تومان نیز برای پروژه برق‌رسانی و روشنایی تونل‌های جم - سیراف هزینه شده است که شب گذشته با حضور استاندار بوشهر به بهره‌برداری رسید.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر