جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: به مناسبت دهه مبارک فجر روز سه شنبه در آیینی بهره برداری از 727 واحد مسکن خیرساز در استان بوشهر آغاز شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر در آیین افتتاح پروژه مسکن 114 واحدی خیرساز عالی شهر افزود: واحدهای مسکونی خیر ساز افتتاحی استان بوشهر در قالب 11 پروژه در شهرهای کنگان، خورموج، اهرم، برازجان، دیلم، بندر ریگ، گناوه، عالی شهر و روستای احمدی امروز به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۱۹۱۷۴
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

فکرشهر: به مناسبت دهه مبارک فجر روز سه شنبه در آیینی بهره برداری از 727 واحد مسکن خیرساز در استان بوشهر آغاز شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر در آیین افتتاح پروژه مسکن 114 واحدی خیرساز عالی شهر افزود: واحدهای مسکونی خیر ساز افتتاحی استان بوشهر در قالب 11 پروژه در شهرهای کنگان، خورموج، اهرم، برازجان، دیلم، بندر ریگ، گناوه، عالی شهر و روستای احمدی امروز به بهره برداری می رسد.

\n\n

حسین شهبازی افزود: برای احداث این 727 واحد در مجموع 285 میلیارد و 420 میلیون ریال هزینه شده که از این میزان 161 میلیارد و 900 میلیون ریال تسهیلات بانکی و مابقی از محل کمک خیرین و آورده متقاضیان تامین شده است.

\n\n

وی اضافه کرد: زیربنای واحدهای مسکونی خیر ساز استان بوشهر بین 70 تا 127 متر مربع است.

\n\n

شهبازی ادامه داد: پروژه 114 واحدی غدیر عالی شهر با زیربنای 10 هزار و 700 مترمربع در زمینی به مساحت شش هزارو 630 متر مربع در چهار طبقه ساخته شده و متوسط زیربنای هر واحد 93 متر مربع است.

\n\n

وی یادآورشد: انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر 830 واحد مسکونی را در دست ساخت داشته است که اکنون 727 واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی نیز تا پایان خرداد سال آینده تکمیل خواهد شد.

\n\n

شهبازی اضافه کرد: علاوه براین ساخت 1700 واحد مسکن خیر ساز دیگر برای محرومان استان بوشهر نیز در دستور کار است.

\n\n

مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان بوشهر گفت: علاوه براین ساخت 113 واحد مسکن دیگر نیز برای خانواده های دارای دو معلول و بیشتر در استان بوشهر آغاز شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر