دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در دهمین روز از دهه ی فجر؛
به گزارش فکرشهر، همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر استاندار بوشهر به همراه معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان بوشهر ضمن غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر برازجان...
کد خبر: ۱۹۲۱۷
چهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲

فکرشهر: 9 پروژه عمرانی با اعتبار 339 میلیارد  و 900 میلیون ریال، روز چهارشنبه با حضور استاندار بوشهر در دشتستان افتتاح و اجراشد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر استاندار بوشهر به همراه معاونان استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان بوشهر ضمن غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر برازجان هشت پروژه را افتتاح در آیین آغاز عملیات اجرایی یک طرح درمانی و پزشکی شرکت کرد.

\n\n

\n\n

به نوشته ی ایرنا، افتتاح سالن ورزشی و سالن آمفی تئاتر 116 نفری دانشگاه پیام نور برازجان در مساحت یکهزار و 700 مترمربع و ساختمان اداری بیمه سلامت شهرستان دشتستان با زیربنای 400 مترمربع در دو طبقه اداری و مهمانسرا از جمله این طرح ها بود.

\n\n

همچنین دو طرح عمران شهری در برازجان شامل میدان شهدای خلیج فارس (ورودی برازجان از سمت بوشهر) در مساحت 18 هزار و 154 مترمربع و یک زمین چمن مصنوعی به بهره برداری رسید.

\n\n

افتتاح ساختمان اداری جهاد کشاورزی دشتستان نیز با مساحت یکهزارو 50مترمربع در سه طبقه اداری امروز افتتاح شد.

\n\n

عملیات اجرایی کلینیک تخصصی برازجان با زیربنای دوهزار و 300مترمربع در دو طبقه وبا اعتبار شش میلیارد ریال نیز آغاز شد.

\n\n

\n\n

بهره برداری از بزرگ ترین واحد تولید کننده، نگهداری، بسته بندی و محصولات جانبی خرما و فرآوری جنوب کشور در دشتستان با سرمایه گذاری 166میلیارد ریال در زمینی به مساحت 15هزار مترمربع و زیربنای 12 هزار مترمربع و سردخانه 10هزارتنی نیز افتتاح انجام شد.

\n\n

از دیگر پروژه های افتتاح شده امروز در دشتستان ساختمان شهرداری دالکی با اعتبار 15میلیارد ریال از اعتبارات داخلی و ارزش افزوده شهرداری با زیربنای یکهزار مترمربع در دو طبقه بود.
\nخط انتقال و مخزن سه هزار متر مکعبی بتنی روستاهای حوزه شمالی دشتستان نیز امروز افتتاح شد. 

\n\n

این طرح شامل پنج کیلومتر خط انتقال از خط سوم آبرسانی کازرون-بوشهر است که 16روستا با جمعیت یکهزار و 60 خانوار و پنج هزار و 851نفر را تحت پوشش قرار می دهد.

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n\n

تصاویر: پرتال فرمانداری دشتستان

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر