دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که بصورت اينترنتي اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان توسط این پلیس خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، سرهنگ داریوش پورسعید گفت: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.
کد خبر: ۱۹۲۳۶
جمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴

فکرشهر: رئیس پلیس فتای استان بوشهر از شناسایی و دستگیری فردی که بصورت اينترنتي اقدام به برداشت غير مجاز از حساب بانکي يکي از شهروندان توسط این پلیس خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، سرهنگ داریوش پورسعید گفت: کارشناسان پلیس فتای بوشهر در پی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش بلافاصله ضمن تشکیل تیم عملیاتی ویژه وارد عمل شدند.

\n\n

این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات گسترده انجام شده توسط مأموران مبارزه با جرائم سایبری و انجام بررسی های فنی مشخص شد برداشت کننده غیرمجاز اقدام به خرید کارت شارژ از سامانه شرکت خدمات دهنده اینترنتی می نموده است.

\n\n

سرهنگ پورسعید تصریح کرد: ضمن هماهنگی با مقام قضایی، متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه منکرارتکاب هرگونه جرمی گردید و پس از اینکه با مدارک استخراجی مواجه شد، به ناچار لب به اعتراف گشود و ضمن پذیرفتن بزه منتسبه به صراحت اعلام داشت با شاکی ارتباط کاری داشتم و هنگامی که کارت حساب شاکی در اختیارم بود در یک فرصت مناسب رمز دوم کارت ایشان را فعال نمودم و در فرصت های بعدی از حساب وی برداشت کردم و در ادامه پرونده امر درمعیت طرفین جهت سیر مراحل قضایی تحویل مراجع ذیصلاح داده شد.

\n\n

رئیس پلیس فتای استان بوشهر در پایان نکات هشداری ذیل در رابطه با استفاده ازکارت های بانکی اشاره کرد: سعی کنید بطورمرتب حسابهای بانکی خود را چک کنید.

\n\n

وی افزود: کارت عابر بانک یا اطلاعات مهم حساب بانکی خود به ویژه رمز عبور را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید.

\n\n

پورسعید ادامه داد: رمز های عبور خود را به صورت ترکیبی طراحی کرده و از کلمات متداول و شماره های شناسنام ، تلفن همراه، شماره شناسنامه برای این موضوع استفاده نکنید و آن را به صورت دوره ای تغییر دهید؛ کارتهای بانکی شما دارای اطلاعات مهمی است در حفظ و نگهداری آنها کوشا باشید.

\n\n

وی بیان داشت: کلیه تراکنشهای خود را ذخیره کنید.تا جایی که ممکن است در انتخاب رمزهای عبور خود دقت کافی داشته باشید.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر