دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ حجت الاسلام رزمجو:
فکرشهر: این مجلس در میان چشمان بهت‌زده مردم، ناظر ساکت و مرعوب غارت سیستماتیک ثروت ملی بود/ متاسفانه بعضی ها زمان را درک نمی کنند/ پیش بینی مشارکت 90 درصدی دشتستانی ها در انتخابات...\r\n\r\n
کد خبر: ۱۹۲۹۰
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: حجت الاسلام احمد رزمجو گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال ثابت کرد که این انقلاب مال مردم است و هر چه در این کشور می رود، به اذن مردم، به اجازه ی مردم و برای مردم است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، وی در نشست هزار نفری اصلاح طلبان دشتستان، با بررسی برخی ویژگی های انقلاب اسلامی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با رای مردم به جمهوری اسلامی تبدیل شد و جمهوری اسلامی هم شاخصه اش، قانون اساسی است.

\n\n

حجت الاسلام رزمجو، اصول قانون اساسی را در سه قسمت برجسته عنوان کرد و گفت: اول این که هر چه در کشور می گذرد باید بر مبنای اسلام باشد یا عدم مخالفت با اسلام، دوم تفکیک قوا و شرح مجزای هر قوه و در راس ان ها هم ولایت فقیه و فصل سوم هم که یکی از برجسته ترین اصول قانون اساسی است، حقوق ملت است که صریح ترین جملات را آورده است.

\n\n

وی افزود: با هیچ ساز و کار قانونی نمی شود امنیت مردم را از آن ها گرفت و در مقابل هم به بهانه ی آزادی نمی توان امنیت ملی را مخدوش کرد و همه ی این ها وقتی است که قوای کشور، برامده از رای و نظر مردم باشند.

\n\n

مجلس شورای اسلامی خون‌های زیادی به دل ملت ایران کرد/ برخی خود در باتلاق اختلاس و غارت ثروت ملت افتادند

\n\n

شیخ اصلاح طلب دشتستان اهمیت انتخابات 7 اسفندماه را یادآور شد و گفت: شاید برخی دوست داشته باشند مردم به سمت تندروی و جاهای کور کشانده شوند اما مردم با حرکت در خرداد 92 نشان دادند راه بسیار کم‌هزینه و فوق‌العاده پر ثمر را انتخاب کرده‌اند.

\n\n

رزمجو با بیان اینکه حرکت‌های تند منطقه همسو و هماهنگ‌شده با حرکت تندرویان آمریکا است، ادامه داد: باید مواظب باشیم چرا که انتخابات 7 اسفند ماه یک پیام بین‌المللی دارد که ایران ‌اسلامی در گرداب تندروی ها نخواهند افتاد و مردم ایران به تندروها اجازه ی میدان داری نخواهند داد.

\n\n

وی بیان داشت: مجلس شورای اسلامی خون‌های زیادی به دل ملت ایران کرد؛ مجلسی که باید با عقلانیت در سخت‌ترین دوران و تحریم های کمرشکن، راهکارهای بن بست شکنی را به مردم نشان دهد، برخی خود در باتلاق اختلاس و غارت ثروت ملت افتادند.

\n\n

این مجلس در میان چشمان بهت‌زده مردم، ناظر ساکت و مرعوب غارت سیستماتیک ثروت ملی بود

\n\n

 وی ادامه داد: این مجلس در میان چشمان بهت‌زده مردم، ناظر ساکت و مرعوب غارت سیستماتیک ثروت ملی بود.

\n\n

رزمجو با طرح این سوال که «آیا عصاره ی ملت اینان هستند»، اظهارداشت: مجلس شورای اسلامی نیاز جدی به یک خانه‌تکانی دارد.

\n\n

وی با بیان این که انقلاب‌اسلامی برای حفظ کرامت مردم آمد، بیان داشت: ثروت های روزمینی و زیرزمین ملت و اعتبار این مردم، باید در تنها خانه امن مردم در مجلس باید بودجه‌بندی شود ومجلس شورای اسلامی، باید نگاه عام مردم باشد.

\n\n

احمد رزمجو با بیان این که مجلس شورای اسلامی متعلق به مردم است و نباید امروز نگران باشیم، گفت: ما به همه ی سلیقه ها احترام می گذاریم؛ در این کشور اصول گرایی حذف شدنی نیست و اگر اصلاح طلبی چنین فکر می کند، اشتباه می کند؛ همانطور که اصلاح طلبی نیز حذف شدنی نیست و اگر اصولگرایی چنین فکر می کند، اشتباه می کند همانطور که امام (ره) فرمود، این جناح و ان جناح دو بال مکمل برای پرواز این کشورند.

\n\n

متاسفانه بعضی ها زمان را درک نمی کنند/ پیش بینی مشارکت 90 درصدی دشتستانی ها در انتخابات

\n\n

وی با بیان اینکه امروز باید طرحی نو دراندازیم، افزود: ما دشمن هم نیستیم، نظام و رهبر و مسیر ما یکی است. نباید عرصه را تبدیل به تنش کنیم اما متاسفانه بعضی ها زمان را درک نمی کنند.

\n\n

رزمجو تاکید کرد: هر چند متاسفانه تیغ رد صلاحیت نیمی از توان ما را گرفت ولی طبق نظرسنجی های انجام شده، امسال بالاترین آمار شرکت‌کننده را خواهیم داشت چرا که حدود 90 درصد از پرسش شوندگان گفته اند که در انتخابات شرکت می کنند؛ و به دلم افتاده که گزینه ای اصلاح طلب به مجلس راه خواهد یافت.

\n\n

وی اضافه کرد: قهر از صندوق یعنی عرصه را به تندروها واگذار کردن، به همین دلیل باید با حضور شورانگیز در انتخابات، یک خانه‌تکانی جانانه از مجلس شورای اسلامی به عمل بیاوریم.

\n\n

وی سپس خلاصه ای از مراحل انتخاب گزینه ی اصلاح طلب دشتستان را بیان نمود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در نشست هزار نفری اصلاح طلبان دشتستان که در برازجان برگزار شد، محمدباقر سعادت به عنوان گزینه ی اصلاح طلبان و حامیان دولت در دشتستان معرفی شد.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر