يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در 10 ماهه امسال 510 مدال کشوری و 22 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران بوشهری کسب‌ شده‌است.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، احمد بهروزیان‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع مدیران پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی کشور در بوشهر با قدردانی از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به خاطر اعطای میزبانی نشست مدیران پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی کشور به بوشهر اظهار داشت: سال گذشته 32 هزار بیمه‌شده ورزشی در استان بوشهر داشتیم که این رقم در سال جاری به 51 هزار نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۹۳۰۳
شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در 10 ماهه امسال 510 مدال کشوری و 22 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران بوشهری کسب‌ شده‌است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، احمد بهروزیان‌فرد پیش از ظهر امروز در جمع مدیران پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی کشور در بوشهر با قدردانی از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش به خاطر اعطای میزبانی نشست مدیران پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی کشور به بوشهر اظهار داشت: سال گذشته 32 هزار بیمه‌شده ورزشی در استان بوشهر داشتیم که این رقم در سال جاری به 51 هزار نفر رسیده است.

\n\n

وی با اشاره به فعالیت 43 هیأت ورزشی و 385 هیأت شهرستانی در استان بوشهر افزود: 48 تیم ورزشی استان بوشهر در لیگ‌های مختلف کشوری حضور دارند که این تعداد 19 تیم فوتبال و مابقی سایر رشته‌های ورزشی هستند.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: در 10 ماهه امسال 510 مدال کشوری و 22 مدال آسیایی و جهانی توسط ورزشکاران بوشهری کسب‌ شده‌است و مهم‌ترین مدال مربوط به رشته ژیمناستیک بوده که برای نخستین‌بار موجب شد ایران در آسیا صاحب مدال در رشته ژیمناستیک شود.

\n\n

بهروزیان‌فرد بیان کرد: در استان بوشهر 1600 مربی دارای کارت مربیگری و 1200 مربی بدون کارت مربیگری در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

\n\n

وی برگزاری دوره‌های آموزشی را از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: با حمایت استاندار و معاون ایشان، روند رو به رشدی در عرصه ورزش استان شاهد بودیم و این روند همچنان ادامه دارد.

\n\n

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: هدف اصلی ما اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام بوده‌است و در همین ارتباط 65 پروژه نیمه‌تمام در استان بوشهر در دست اجراست.

\n\n

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه عصر امروز استخر بزرگ بوشهر افتتاح خواهد شد، بیان کرد: از سال گذشته تاکنون 253 زمین چمن مصنوعی در استان بوشهر احداث‌شده و در همین راستا 140 زمین مینی‌فوتبال نیز در روستاهای بالای 500 نفر احداث‌ شده‌است.

\n\n

وی گفت: در 37 شهر استان به ازای هر 5 هزار نفر یک زمین چمن مصنوعی احداث کردیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر