شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان گفت: طرح آمایش سرزمینی استانها با توجه به توانمندهای آنها در بعد ورزش قهرمانی اجرا می شود.\n\nبه گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از رامین احمدی طباطبایی در نشست هم اندیشی مدیران پایگاه ورزش قهرمانی کشور در بوشهر افزود: با تحقق این مهم دیگر نیازی نیست که هر استان در50 رشته یا به شمار فدراسیون های ورزشی، هیات ورزشی داشته باشد.
کد خبر: ۱۹۳۲۱
يکشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵

فکرشهر: مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان گفت: طرح آمایش سرزمینی استانها با توجه به توانمندهای آنها در بعد ورزش قهرمانی اجرا می شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از رامین احمدی طباطبایی در نشست هم اندیشی مدیران پایگاه ورزش قهرمانی کشور در بوشهر افزود: با تحقق این مهم دیگر نیازی نیست که هر استان در50 رشته یا به شمار فدراسیون های ورزشی، هیات ورزشی داشته باشد.

\n\n

وی اضافه کرد: کلید آغاز فعالیت پایگاههای ورزش قهرمانی کشور از دو سال پیش با راه اندازی هشت پایگاه در سطح کشور آغاز شد و با کارهای کارشناسی وزارت ورزش شرح وظایف مدیران پایگاهها ابلاغ شد و استانهای کشور را در رشته هایی که هر استان در آن توانمندی داشت به سمت ورزش قهرمانی سوق دادیم.

\n\n

احمدی طباطبایی افزود: با تفاهم نامه ای که با وزارت آموزش و پرورش به امضا رسید، مقررشد ورزشکاران توانمند و نخبه شناسایی و جذب پایگاه های قهرمانی کشور شوند.
\nوی یادآورشد: 11 رشته شاخص استانها در کشورشناسایی و به آنها ابلاغ شد.

\n\n

مدیرکل دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش وجوانان بیان کرد: کشف وجذب ورزشکاران به پایگاههای قهرمانی از مهم ترین وظایف وزارت ورزش است و قهرمان پروری را فدراسیون ها و هیات های ورزشی برعهده خواهند داشت.

\n\n

نشست هم اندیشی مدیران پایگاه ورزش قهرمانی کشور از روز شنبه در بوشهر آغاز شده و به مدت دو روز ادامه دارد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر