يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان خبر داد
فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان از اجرای طرح هر تولد یک درخت، در بیمارستان کنگان خبر داد...
کد خبر: ۱۹۳۶۰
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳

فکرشهر: رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان از اجرای طرح هر تولد یک درخت، در بیمارستان کنگان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، حسن حیدری امروز در بازدید از بیمارستان در حال ساخت دیر، با بیان اینکه با اجرای این طرح، یک درخت شناسنامه‌دار با تولد هر نوزاد در بیمارستان امام خمینی کنگان کاشته می‌شود، اظهار داشت: این طرح در راستای ترویج فرهنگ درختکاری، حفظ و نگهداری و توسعه فضای سبز، و حرمت نهادن به مواهب طبیعی در میان خانواده‌ها اجرا خواهد شد.

\n\n

وی زمان اجرای این طرح را از 15 اسفندماه همزمان با آغاز روز درختکاری، اعلام کرد و افزود: این طرح با حضور مسئولان و برای اولین‌بار در 15 اسفندماه در استان بوشهر با تولد اولین نوزاد اجرا خواهد شد که شناسنامه‌ای بنام نوزاد و درخت در بیمارستان امام خمینی کنگان صادر و به ثبت خواهد رسید.

\n\n

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان، با بیان اینکه بسترهای لازم از لحاظ فضای مناسب، تأمین نهال، شرایط آبیاری و مراقبت، برای اجرای این طرح فراهم شده است، گفت: در روز اجرای طرح هر تولد یک درخت، کاشت نهال توسط والدین نوزاد و بنام نوزاد متولد شده انجام خواهد شد و این نهال‌های شناسنامه‌دار در سال‌های آینده به کودکان نشان داده خواهد شد و از آن پس کودکان در مراقبت از این نهال‌ها سهیم خواهند بود.

\n\n

حیدری یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح، را جلوگیری از قتل عام درختان برشمرد و افزود: درخت یکی از زیباترین مظاهر خلقت و جلوه‌ای از تجلیات آفریدگار عالم است و نماد آبادانی و شاخص سبزی و خرمی و مظهر زندگی است و باید فرهنگ درختکاری و مراقبت از درختان را از کودکی به فرزندانمان آموزش دهیم.

\n\n

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان، با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، انتخاب روز ولادت حضرت زینب کبری (س) به‌عنوان روز پرستار را نقطه عطفی در مناسبات درمانی تاریخ برشمرد، و گفت: بیمارستان امام خمینی کنگان با همت همه همکاران عزیز و همچنین پرستاران گران‌قدر و زحمتکش در مسیر طلایی رشد و تعالی سازمانی قرار گرفته و در حال رسیدن به جایگاه واقعی خود است.

\n\n

حیدری از اجرای جشن بزرگ پرستار، در کنگان خبر داد و به فارس گفت: جشن بزرگی به مناسبت گرامیداشت روز پرستار با حضور هنرمندان کشوری در روز 29 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور کنگان برگزار خواهد شد.

\n\n

 

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر