جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: زارع در پایان سخنان خود به نمایندگان فرماندار نیز توصیه های از جمله لزوم رعایت کامل بی طرفی و پرهیز از هرگونه گفتار و رفتار شائبه برانگیز که بی طرفی آنان را خدشه دار نماید و...
کد خبر: ۱۹۳۶۴
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۳

فکرشهر: فرماندار دشتستان در جمع نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخابات که در محل سالن اجتماعات پژوهشسرای متقین به منظور برگزاری جلسه توجیهی تشکیل گردیده بود، گفت: مردم سالاری دینی از بهترین نظام های سیاسی است که  بشر تاکنون تجربه کرده است چرا که در آن کرامت انسانی و ارزش های الهی و انسانی جایگاه و مرتبه ای ممتاز و اعلا دارد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع در ادامه به نقش انتخابات و رای مردم در سهیم کردن آنان در قدرت و اختیار حاکمیتی و جایگاه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در قانون اساسی و نظام جمهوری اسلامی پرداخت و اظهار داشت: بیش از 3500 نفر دست اندرکار برگزاری انتخابات دشتستان خواهند بود.

\n\n

\n\n

وی با اعلام آمار واجدین رای به تعداد 167739 نفر، افزود : 7167 نفر از این تعداد جوانانی هستند که برای اولین بار رای می دهند.

\n\n

زارع در پایان سخنان خود به نمایندگان فرماندار نیز توصیه های از جمله لزوم رعایت کامل بی طرفی و پرهیز از هرگونه گفتار و رفتار شائبه برانگیز که بی طرفی آنان را خدشه دار نماید و همچنین اهتمام جدی برای فراگیری قوانین ، مقررات و آئین نامه های اجرایی و چگونگی انجام وظایف خود، نمود.

\n\n

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری و جانشین ستاد انتخابات استان نیز در این نشست با بیان اینکه انتخابات متعلق به همه نظام است، گفت: 695 شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم در انتخابات هفتم اسفند درنقاط مختلف این استان مستقر می شوند.

\n\n

سید اسماعیل موسوی  با دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت : تمکین به قانون، رعایت حرمت سایر نامزدها، تبیین و تشریح توانمندی های خود و توصیه به هواداران برای عمل به قانون از انتظارات ما از داوطلبان انتخابات است.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر