يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر افزایش یابد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری عصر دوشنبه در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که مسئولان باید مد نظر داشته باشند، نظارت بر بازار و مراکز ارائه خدمات و کالا به مردم است.\n\nوی بر لزوم افزایش نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: در آستانه ایام نوروز هستیم و باید تدابیری اتخاذ شود که بهترین خدمات با قیمت مناسب به مردم ارائه شود.
کد خبر: ۱۹۳۸۳
دوشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر افزایش یابد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مصطفی سالاری عصر دوشنبه در کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از موضوعات مهمی که مسئولان باید مد نظر داشته باشند، نظارت بر بازار و مراکز ارائه خدمات و کالا به مردم است.

\n\n

وی بر لزوم افزایش نظارت بر قیمت کالا و خدمات در استان بوشهر تاکید کرد و ادامه داد: در آستانه ایام نوروز هستیم و باید تدابیری اتخاذ شود که بهترین خدمات با قیمت مناسب به مردم ارائه شود.

\n\n

استاندار بوشهر همچنین خواستار افزایش نظارت‌های کیفی و بهداشتی بر ارائه خدمات و کالاها شد و اضافه کرد: کنترل کیفیت و قیمت ارائه خدمات و کالاهای افزایش رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد داشت.

\n\n

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های کالاهای مورد نیاز مردم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید کمیته ویژه‌ای برای راه‌اندازی نمایشگاه‌ها در استان بوشهر راه‌اندازی شود.

\n\n

سالاری خواستار تشکیل یک کمیته برای تعیین شرایط مناسب برای راه‌اندازی نمایشگاه‌ها در استان شد و بیان کرد: نمایشگاه نوروزی توسط شهرداری بوشهر و با انجام هماهنگی‌های مناسب برپا شود.

\n\n

وی خواستار نظارت بر کالاها از نظر کیفی، بهداشتی و استاندارد در این نمایشگاه‌ها شد و افزود: انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان در نظارت بر واحدهای صنفی نقش مهمی دارد و باید پشتیبانی لازم از آن صورت گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر