دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
دکتر حاجیونی در گفت و گوی اختصاصی با فکرشهر:
فکرشهر: رییس شبکه ی بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: در همین راستا بخش نظارتی ما قوی تر می شود و در زمان های مختلف، سه تیم با سه شرح وظیفه ی متفاوت برای بازدید و ارزیابی مراکز بهداشتی و...
کد خبر: ۱۹۴۰
يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۴

فکرشهر: رییس شبکه ی بهداشت و درمان دشتستان می گوید وضعیت بهداشت و درمان این شهرستان خوب است و همه ی کارها متناسب با سیاست های بهداشت و درمان و وظیفه ی محوله انجام می شود.

دکتر علیرضا حاجیونی در گفتگوی اختصاصی با فکرشهر پیرامون ارزیابی خود از وضعیت بهداشت و درمان دشتستان، افزود: در هیچ نقطه ی شهرستان کوتاهی و کمبودی نداشته ایم؛ البته تغییراتی ایجاد می کنیم و ممکن است در برخی جاها خدمت را به سمتی ببریم که دسترسی بهتر باشد.

وی اظهار داشت: ممکن است لازم باشد در شکل ارائه ی خدمت تغییری ایجاد کنیم ولی این که خدمتی نبوده و قرار باشد ما ایجاد نماییم اصلا وجود نداشته است.

دکتر حاجیونی انتقال درمانگاه تخصصی برازجان از بیمارستان شهید گنجی به 17 شهریور را برای این امور مثال زد و اظهار داشت: امسال طرحی داریم که پایگاه های شهری اورژانس را در سطح شهر توزیع نماییم به شکلی که دسترسی بهتر انجام شود.

رییس شبکه ی بهداشت و درمان دشتستان ادامه داد: در همین راستا بخش نظارتی ما قوی تر می شود و در زمان های مختلف، سه تیم با سه شرح وظیفه ی متفاوت برای بازدید و ارزیابی مراکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی مراجعه خواهند کرد و همه ی موارد لازم در آن بازدید ها دیده خواهد شد.

دکتر حاجیونی افزود: نگاه ما به بازدیدها، نگاهی نظارتی و حمایتی است و کمبودها را با این بازدیدها پیدا کرده و بسته به نوع نیاز، زمان لازم برای حل آن را در نظر بگیریم.

وی یکی از اولویت های شبکه ی بهداشت و درمان دشتستان را زیباسازی فضاهای در اختیار این حوزه عنوان کرد و ابراز داشت: امسال سال خوبی برای بهداشت ودرمان خواهد بود و قطعا خبرهای خوبی در شهرستان شنیده خواهد شد که هر کدام از آن ها در زمان خود شرح داده می شوند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر