سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: 120 هزار نفر پزشک، پیراپزشک و پرستار دراین سازمان عضو هستند.\n\nبه گزارش فکرشهر از ایرنا، روح الله قائد امینی درهمایش بزرگداشت یاد شهید محمد علی رهنمون و 10 شهید جامعه پزشکی استان بوشهر بوشهر افزود: این درحالی است که 400 هزار نفر در کشور می توانند عضو این سازمان باشند که در این ارتباط در تلاش هستیم کیفیت مراحل جذب را افزایش و جامعه مخاطب را به نحو شایسته تری به عضویت درآوریم.\n\nوی در ارتباط با آمار شهدای نظام سلامت کشور بیان کرد: از شمار شهدای نظام سلامت کشور در دوران دفاع مقدس بیش از چهار هزار نفر است.
کد خبر: ۱۹۴۱۱
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۰

فکرشهر: معاون امداد و درمان سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: 120 هزار نفر پزشک، پیراپزشک و پرستار دراین سازمان عضو هستند.

\n\n

به گزارش فکرشهر از ایرنا، روح الله قائد امینی درهمایش بزرگداشت یاد شهید محمد علی رهنمون و 10 شهید جامعه پزشکی استان بوشهر بوشهر افزود: این درحالی است که 400 هزار نفر در کشور می توانند عضو این سازمان باشند که در این ارتباط در تلاش هستیم کیفیت مراحل جذب را افزایش و جامعه مخاطب را به نحو شایسته تری به عضویت درآوریم.

\n\n

وی در ارتباط با آمار شهدای نظام سلامت کشور بیان کرد: از شمار شهدای نظام سلامت کشور در دوران دفاع مقدس بیش از چهار هزار نفر است.

\n\n

قائد امینی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه کشور دومین کنگره ملی شهدای سلامت کشور برگزار می شود.

\n\n

وی با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی شهدای سلامت کشور در سال 93 گفت: چنین یادواره هایی مقدمه ای برای تجلی کنگره ملی و تجلیل از بیش از چهارهزار شهید نظام سلامت کشور است.

\n\n

قائد امینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: احساس بسیجی بودن و جهاد همچنان در سطح جامعه نمود دارد و این فرهنگ غنی به وضوح در بین مسئولان بهداشت و درمان در سطح ملی و استانی قابل رویت است.

\n\n

وی افزود: هم اکنون ظرفیت های زیادی در حوزه سلامت مغفول مانده که با کار جهادی و سیاسی باید در این راستا گام برداشت.

\n\n

قائد امینی اضافه کرد: درطرح تحول نظام سلامت خدمات بزرگ و شایسته ای در کشور انجام شده است که در زمینه افزایش سطح دسترسی مخاطبان به این خدمات امکان ارتقا وجود دارد.

\n\n

در این همایش از خانواده های شهدای جامعه پزشکی بوشهر تجلیل شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر